2011. október 23., vasárnap

~ 284 "szokásos féléves megünnepeljük, hogy még mindig nem diplomáztunk le party"

igen XD megünnepeljük XD
vagyis számomra múlt idő, mert hazajöttem. nem teljesen önszántamból, inkább azért mert nem akartam itthon vitát.
na, de jól éreztem magam :'D kezdjük az elején XD

Szombat, fél3-3 körül indultunk Doától, én úgy gondoltam h metróval megyünk Batthyány térig, onnan hévezünk, de végül 11-es busz lett belőle XD Végül meg Zsófiékhoz hegynek menet mentünk, el is fáradtunk XD
Mikor odaértünk, Betti és Zuzi épp tököt faragtak~ Szal volt helloween-i tökünk :'D
Na meg az elmaradhatatlan elszólások XD "ez TÖK jó" "TÖKön bököm minnyá" és társaik XD
Meg tökfaragás közben megkérdeztük Bettit, hogy "hogy áll a FOGa?" "hát FOGalmazzunk úgy..." XD Meg hogy "én tökéletesre akarom csinálni" "akkor lesz tökéletes, ha kimész a tököt megnyalni" "MENJÜNK!" "Mit? tököt nyalni?" XD bár ez a párbeszéd Zuzi és Betti között asszem már sushikészítés kellős közepén zajlott le XD
Na meg az egyik tök hátuljára ráfaragtuk kanjival h tök, hogy "majd Attila jön és találja ki, mi van ráírva" XD
Miután a tökök készek voltak, meg mi is tőlük, nekiálltunk sushit gyártani :'D A munkafolyamat közben persze kóstolót is tartottunk a szétesett és nyomi darabokból, meg a végekből. meg csak úgy XD Volt tojásos, uborkás és lazacos. meg ezek mindenféle kombinációja~ Én is csináltam 2 tekercset, az egyik uborkás-tojásos, a másik uborkás lazacos volt. asszem. XD bár az első megint ergyául sikeredett, mert szét akart esni, de Betti megmentette a helyzetet, mivel nekem nem igazán akarta magát felvágni :'D Mármint a tekercs sushi XD Mondjuk a második tekercsemnél beszóltam, hogy ez nem lett olyan vastag, nem tudom kinek mekkora fér a szájába X'D Betti meg az asztal túloldalán röhögött XD
Meg sütöttünk rákszirmot *____* annyira vicces volt, amikor a kis szeleteket beraktuk a fritőzbe és bvaaaaaa~ megnőttek *___* am lényegében úgy néz ki, mint a krumpliszirom, csak rák íze van :D
Jha, sushizás előtt Zsófi megcsinálta a JELL-O SHOT-t, ami lényegében zselatinpor ízesítve, vízzel felkeverve és hozzáöntve vodka és narancslé. Na de későn vettük észre, hogy kimaradt a narancslé, és már nem tudtuk összekeverni, mert már rég beraktuk a hűtőbe az egészet XD Így kicsit tömény volt az egész XD

Összességében jó volt az este, amíg ott voltam olyan kb 9 óráig.
Aztán senpai lehozott minket Doával kocsival a Margit-hídig, így sikerült elérnem a hévet és a buszomat is :D

na és akkor képekkkk~

a 2 tökfej~ a felső Bettié, az alsó Zuzié~
egyik tál sushi~ a jobb fenti ubis-lazacos az enyém XD
Jell-O-Shot~

amúgy meg vettem magamnak csizmát~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése