2012. március 12., hétfő

~ 299. az elmúlt hétről

röviden :'D amennyire csak lehet XD

szóval, egyik: lett új szemüvegem :'D képet majd akkor, ha rábólintok, hogy elfogadható fejem van X'D lehet a bejegyzés végére el is döntöm XD

másik: elkezdtem dolgozni XD igaz, hogy csak most márciusban, és csak néhány alkalommal, de na. valahol el kell kezdeni :D
lényegében aláírást gyűjtünk, Népszavazás 2012 címmel (LMP...)
igen. én aki mindig is olyan messzire kerülte a politikát, amennyire csak tudta, elérte a végzete :'D de hát nincs mit tenni. a munka az munka.
egyik volt osztálytársam írta ki fb-n az osztály csoportjába, hogy érdekel-e valakit aláírásgyűjtés, hát gondoltam jelentkezem :'D
végül is én, aki kommunikálásra is képtelen egész jól elvoltam XD mondjuk ahhoz képest, hogy jó lett volna olyan 30 aláírást összeszedni aznap, sikerült 21-22(akárhányat) köszönhetően annak, hogy a leszólítottak nagy része vagy már aláírta, vagy nem is szándékozott aláírni. vagy nem volt nála lakcímkártya és nem tudta az azonosító számát. na meg 3-4et ki kellett húzni emiatt. szóval meg lett volna a 30 is bőven, ha a fentiek nem lettek volna XD
na, de egyébként jól telt a szombat (akkor volt az első alkalom) a társaság is jó volt, néhány kötözködő/nem egészen egyetértő személyt leszámítva nem kellett rendőrt hívni XD a végén délután az egyik srác (aki 30+ volt, de na XD) miután aláírta a papírt, hozott nekünk a szomszéd pékségből süteményt :'D de csak 3 szeletet, mert azt hitte csak hárman vagyunk (mert annyian voltunk akkor a pult körül, a többiek kicsit arrébb) de hát végül elosztottuk :D
amúgy meg ahhoz képest, hogy délután végeztünk, olyan este 7-ig nem nagyon indultam haza XD mert még töltsük ki rendesen a papírokat, na meg még beszélgettünk egy csomót meg minden. aztán gondoltam hogy ideje lenne már hazaindulni, amiből végül az lett, hogy oké, hogy eljutottam szigethalomra vissza, ÉS megvettem az automatából a jegyet (mert a buszvégállomáson nem akar a sofőr felengedni automatás jegy nélkül h ő nem ad a buszon -.-;) pláne, hogy egész jegyet kellett vennem, nem diákot. és még csak 29 volt, 30ra volt kiírva a busz, de ELMENT! pedig oda is értem, és pont az orrom előtt csukta be az ajtót... szóval el kellett döntenem, hogy akkor most várok egy órát és odafagyok a megállóba, vagy 15 percet várok, veszek másik jegyet és kerülök egyet. utóbbi mellett döntöttem, így plusz 310 forintért, de Szmiklóson keresztül felutaztam Csepelig és átszálltam a halásztelki buszra. és vicc az egészben, hogy így is hamarabb hazaértem, mintha ott állok még egy órát Gyártelepen :'D pedig onnan max 10 perc a busz. Csepelről 20-25... de hát végül csak hazaértem :'D
na, következő munkanap holnap és holnapután :'D

aztán~ csütörtökön állatkertelünk Miláékkal :'D most gyúrunk hogy összejöjjön a 10+ fő a csoportos kedvezményhez XD tegnap hatan voltunk, nálam senki nem jelentkezett még X'D nemtom Milának írt-e még valaki :'D végül is mindegy, max akkor megveszem a teljes áru jegyet X'D lényegtelen :'D de megyek~ kell valami kimozdulás itthonról (nem elég a munka X'D)

mindeegy~ :'D közben megkaptam Pontól, hogy cuki vagyok X'D köszi ♥
szóval kirakom a képet X'D
aztán majd lehet jönni röhögni X'D de legalább akkor kommentben tessék megtenni X'D

remélhetőleg amint elmentem hajatmosni és nekiesek megint ollóval a hajamnak, lesz is valami kinézete a fejemnek XD vagynem XD de ez addig nem derül ki :'D és megint vágok frufrut magamnak, akármennyire nem akartam megint, de valahogy hiányzik XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése