2012. április 24., kedd

~ 302. D live in Wien part 2

És akkor jöjjenek a képek :'D
Nem rakok fel sokat, pláne nem a lesifotóimat XD abból csak egyet.
Vagy inkább kimásolom a tumblr bejegyzésem, oda raktam pár fotót, ide is csak azokat tölteném fel, szóval :'D


Hungarian traditional wine (Royal Tokaji - Áts Cuvée 2009)
the book with our photos (left is 5 of us from the ST, right is another 2 members who were there ^^)
Asagi went out to take some photos :'D ♥
autograph~ from left to right: Hide-zou, Tsunehito, Ruiza, Asagi and Hiroki
The merch i bought ^^ and Hiroki's drumstick *_____* ♥

*can't believe* Hiroki answered to my tweet ^^ They liked the wine~ ♥

mert igennnnn *____________* Hiroki válaszolt ;_________; én meg elbőgtem magam XD
a szar japánomért meg bocsánat :'D

na és akkor még képek, amiket szabadon fel lehet használni, csak rárakom a nevemet, hogy zavarjon muhaha XD
Bécs~
Állomás
Railjet *________*
emeletes vonat~
Ruki? :'D
kék *____* szerintem tök dizájnos~
cseresznyefa? a város közepén~
még egy~
ez az autó :'D
Replugged ablaka *____________* ♥
XD *átszerkesztettem, nem BOOM van odaírva eredetileg XD*
készül a zászló~
Hazafelé kávézgatás~
69 km/h XD *ez még odafele készült*
szélizék~ vagy mik ezek XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése