2013. szeptember 30., hétfő

~ 321. The Gazette koncert, München, 2013.09.27.

Köszönöm az egészet, az utazást, a szervezést, a bandának a koncertet, a buszos társaságot meg mindent ♥

Igazából nem tudom mit írjak a koncertről, szerintem most egy copy-paste from tumblr lesz belőle, (vagy csak simán idelinkelem XD) aztán ha egyszer ráveszem magam, talán lesz magyar változat is kibővítve, de jelenleg nem sok esélyt látok rá (meg kutyát sem érdekli a hülye fengörcsölésem itt a bandáról de főleg inkább Aoiról XD)

na, de egy setlistet berakok ide~
[XI]
01. DERANGEMENT
02. GABRIEL ON THE GALLOWS
03. VENOMOUS SPIDER’S WEB
04. VORTEX
05. Before I Decay
06. THE SUICIDE CIRCUS
07. DRIPPING INSANITY
08. UNTITLED
09. AGONY
10. CLEVER MONKEY
11. HEADACHE MAN
12. REQUIRED MALFUNCTION
13. Filth in the Beauty

Encore:
01. SHIVER
02. Hyena
03. LINDA ~Cadydive Pinky Heaven~

Leginkább csak szuperlatívuszokban tudnék az egészről beszélni, de akkor magyarul is pár szót akkor már inkább XD
Aoi ♥ komolyan ez az ember, ha nem lenne ki kéne találni :'D Mielőtt itt bárki azt hinné, hogy csak a külsejük miatt szeretem a bandát, mert kb csak áradozni fogok, hogy mennyire jól néztek ki stb, csak megjegyzem, hogy ez azért nem teljesen takarja a valóságot :'D Persze, szeretem ahogy kinéznek, sokszor jön rám a nyálzó fengörl időszak amikor csak visongok mint egy hülyegyerek ahányszor meglátom őket, de ugyanúgy szeretem a zenéjüket is. Fontosak nekem, mint zenészek, és mint emberek is. Nálam néha kéz a kézben jár a zene iránti rajongásom a visítozó fengörl image-dzsel XD (hú de fura ezt így leírni, image-dzsel? nem tudom hogy kéne ezt beragzódni, nem erősségem a magyar nyelv  - sem - XD mindegy)
Szóval attól hogy jelenleg felváltva sírok és nevetek, hogy szerintem Aoi milyen tökéletes meg stb, ugyanúgy imádom, ahogy gitározik és szereti azt, amit csinál, a bandát, a zenélést, hogy színpadon lehet...
De úgy érzem, amíg nem tudok megkomolyodni, addig elég sokszor fog még előjönni hosszabb-rövidebb időre belőlem a visítozó fangörcs XD ez van...

Na, de akkor nesze nektek live report, ennyi telt tőlem, persze hiányos és utólag még ezer meg egy apróság jut eszembe, amit beleírhattam volna, de nem tettem meg és nem is fogom, mert most nem XD

csak még annyit, hogy imádom Aoi eres karjait *q* ♥

Na, de, live report XD azt csináltok vele, amit akartok XD lehet lájkolni, kommentelni, megosztani, KOMMENTELNI :'D amit sosem kapok XD vagy bármi visszajelzést, kérdést vagy akármit :'D

2 megjegyzés:

  1. szia Fru, én nagyon örülök, hogy láthattad őket élőben, és ennyire tetszett! Kiyoru voltam : )

    VálaszTörlés
  2. Hello~ és köszi ^^ Nagyon jó koncertet csináltak, úgy visszamennék *-*

    VálaszTörlés