2011. március 13., vasárnap

~ 242. Girugämesh live in Budapest

Jeeej~ :'D
leszögezném, imádom a bandát, jó volt a koncert, bár pár dolog nekem hiányzott belőle...
egyik, az MC rész, bár megértem, hogy a hét eseményei után nem igazán voltak olyan hangulatban, hogy elhülyéskedjék a koncertet. De szép dolog volt Satoshitól, mikor felolvasta azt a szöveget, hogy segítsünk a földrengés sérültjein, és aki tud, az adományozzon a merch pultnál.

másik, hogy nem dobáltak a végén semmit XD *menekül a felé repülő kövek elől* oké, noproblem, ez csak a személyes hülyeségem :'D

ettől függetlenül élveztem a koncertet *w*
Nii mozgáskoordinációja vitte nálam a pálmát XD szóval ha eddig nem is imádtam azt az embert, hát mostmár ennél jobban nem is tudnám :'D
legközelebb elrablom XD beosonok a backstagebe, felkapom és rohanok vele XD *hülye fengörl*

na de akkor a nap további eseményei: Doával megbeszéltem, hogy fél 5 körül megyek hozzájuk, és indulunk... amiből az lett, hogy én akkor ott is voltam, ő viszont még vizes hajjal rohangált és az MZ kanjilistát nyomtatta XD mert az nem ért volna rá ma reggel, pláne, hogy 4 napos hétvége van XD
de végül a tervezett 5 óra helyett 6 után értünk ki Dieselhez, hozzátenném, hogy a metró feljárónál nem mertem volna egyedül átmenni a sok fradista között O___O;
sorbanállás viccesen nézett ki :'D először elindultunk hátra, aztán lovsziékkal futottunk össze, és réég nem látott Nájtmerrel is~ X3 hát eskü, ha nem mondja Lovszi, én nem ismertem volna fel XD de örültem neked :D
aztán Shizu hívott, hogy merre vagyok, és hogy ő előre ment beszélni vkivel, de a többiek ott vannak a sor mellett :'D közben Leri már jött felém, szóval megtaláltam őket is :'D Aztán Floék Shizuval meg Kameoval külön bementek (nehéz lett volna másképp kivitelezni Flo bejutását) Leriékkel meg beálltunk ismerőséékhez. Aztán zsófi is hívott, hogy most parkol a kocsival, merre vagyok, mire 2 perc után felbukkan a hátam mögött, mert hogy a másik irányból jött XD
Aztán lassan, de biztosan 7 óra is elérkezett, megindult a sor, mikor bejutottunk, ruhatár után betámadtuk a merch pultot, én meg vettem egy övet :'D bár igazából utólag pólót vettem volna szívesebben, de na :'D majd csak jönnek még és legközelebb több pénzem lesz XD

és akkor a koncert :'D
Tudom, hogy már leírtam, de Nii~ X3 *hülye fengörl*
az a mozgás XD én besírtam XD de azért Satoshi is alkotott :'D
meg néha Ryot is lehetett látni, amikor felállt táncolni a dobok mögött az egyik szám előtt XD (nemtom melyik előtt, ne kérdezzétek, bár lehet után, namindegy XD) csak kár, hogy Shuut alig láttam a terem másik feléből... majd legközelebb máshova állok, és nem a kis "erkélyünkre" :'D
de ami jó volt, hogy azért kicsit próbálkoztak magyarul XD vagyis inkább Shuu :'D az a "Szia" "jó estet" "japán vagyok" azért az aranyos volt :'D aztán átváltott angolra XD "are you ready? are you KREDZSI?" XD *röhög* éééééés volt Shining *o* viszont nem a Kowareteikusekai volt a záró szám D: de így is imádtam a koncertet :'D
bár nem tudom, hogy mert hátul álltam, vagy mert még sem volt olyan tökéletes a hangosítás, de Satoshi néha hamisnak tűnt o__O; az meg már mellékes gondolom, hogy a dob kicsit hangosabb volt és Nii gitárját meg alig lehetett hallani o.o na midnegy, ne panaszkodjak, jók voltak

Setlistet majd rakok be, amint fent lesz a pontos és nem olyanok, hogy "igen, azt is játszották, de nem biztos meg hogy mikor" :D

másik 2 blogomban is van bejegyzésem XD

szerk:
SETLIST~

1.now (intro)
2.bit crash
3.NO MUSIC NO REASON
4.Endless wing
5.Vision
6.BEAST
7.driving time
8.Suiren
9.DIRTY STORY
10.Border
11.13 days
12.I think I can fly
13.shining
14.destiny
15.MISSION CODE
16.Never ending story

Encore:
Break Down
evolution
arrow

2 megjegyzés:

  1. Haha, én a hangosítást nem is kezdtem el alázni, mert az olyan lenne, mintha nem is tetszett volna a koncert. : D
    Amúgy igaz, igaz. More showtime for Nii plz.

    Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Ryo az Evolutionben táncolt :D és nagyon édes volt *-* ♥

    VálaszTörlés