2011. május 15., vasárnap

~ 254. nem haltam ki :'D még nem...

igen, még élek, bár a hogyan az más kérdés.
az elmúlt hetek eseményeit nehéz lenne leírni, röviden csak ki vagyok készülve, lassan de biztosan nem csak fizikailag a kialvatlanság miatt, hanem lelkileg is egyéb dolgok miatt. jelenleg szenvedek a magány miatt meg egyes egyedek miatt, akik szerintem a létezésemről se vesznek tudomást, akármennyire is szeretném :D de így jártam, ez van.

na de ne csak panaszkodjak, voltak azért jó dolgok is :'D
a keddi nap eléggé kétféle volt: egyfelől a nap végére kezdtem elfáradni, azért nem kellemes a suliban ülni reggel fél 8-tól délután 4-ig és várni, hogy bemehessek megírni egy ZH-t angol fonetikából :'D de amíg kint ültem a folyosón, vagyis ültünk, mert szerencsére nem egyedül kellett elviselnem azt a sok órát XD
és legalább bebizonyosodott, hogy a műkorcsolya és a nyelvek összehozzák az embereket :'D ugyanis leálltunk/ültünk beszélgetni 2 hollandossal, és a csajról kiderült hogy imádja a műkorcsolyát :'D

másik vicces eset a pénteki nap volt :'D
mondjuk az nem volt vicces, hogy több, mint 2 óra alatt értem be a suliba, mert baleset volt Lakihegyen és a busznak sokáig tartott egyáltalán elérni odáig... na de végül 9 körül sikerült időben beérnem XD csak azt bánom, hogy el kellett jönnöm hamarabb angol ZH miatt, pedig érdekelt volna Mátéék előadása *w*
na aztán volt egy khm. érdekesnek bizonyuló angol Eredet és fejlődés ZHm, amit írhatok újra :'D na de...
ZH után mamival bent maradtunk, hogy majd kínait tanulunk :'D amiből az lett, hogy én inkább Gazette interjút olvastam, míg ő írta a mondatokat XD
aztán egyszercsak a semmiből előmászott egy kb 3 miliméteres bogár XD amit körbevett a gyűrűjével, hogy ne másszon el XD de hát Ruki okos :'D mert Rukinak neveztük (vagyis neveztem) el, mert anno mikor megismertem a Gazettet és kerestem képeket, Rukinál mindig kiadott pár imádkozósáskát XD szal nekem mindennemű bogárrovar az vagy Gokichan vagy Ruki XD na amúgy Ruki egy idő után eltűnt O__O majd visszatalált és épp Mami felé mászott a füzetén XD így átneveztük LASSIEnek :'D Lassie hazatér XD és megtanult repülni :'D ki az ablakon a 3. emeletről XD RIP LASSIE X'D

amúgy meg csütörtökön a hét majdnem végét megünnepelve elmentem a turkálóba nézelődni XD szerzeményeim: 4 felső és 1 szoknya, csak utóbbit nem tudom, mikor és milyen cipővel venném fel XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése