2011. május 25., szerda

~ 255. A csíkszemű Adoniszü, a Csillámcsődör és a fapados trójai faló :'D

... mert milyen az, amikor összeülünk páran, akik ritkán látjuk a másikat és kitör a kerativitás XD

Kezdődött azzal, hogy reggel még el kellett mennem bankba utalni pénzt (mert jógyerek vagyok és Vortex singlet rendelek XD) aztán mentem ki keletibe Ponék elé~ Igaz, kb 20-30 perccel hamarabb kiértem, amit jótékonyan olvasásra használtam fel (mert Abe Kobo nem olvastatja magát olyan könnyen, mint gondoltam XD) Pon kiszőkült, Leri befeketedett :'D és engem nem ismert fel, mert nézte, hol vagyok, mikor ott mentem feléjük :'D nembaj ♥
Aztán mentünk Arénába, vagyis csak beugrottunk kéztörlőért, a folyosón meg azt hitték, turisták vagyunk, mi meg nem tudtuk eldönteni, hogy akkor most mégis milyen nyelven válaszoljunk az angolul feltett kérdésre XD (Where are you from? From Hungary. Aaaah Hungary~ niiiice~ *és beszél hozzánk angolul továbbra is, mire mögötte a másik eladó vmi MOST KOMOLYAN? kérdést tett fel XD inkább mentünk tovább :'D)
Arénából kifele még sikerült Leriből gonosz pillantásokat kicsalnom a "szerintem Kainak felesége van" kijelentésemmel XD de ez csak az én gyanúm, nem kell komolyan venni :D ♥ Végül eljutottunk Floékhoz, bár Anett simán leégett mire odaértünk, meg a végén már félreérthető hangokat adott ki magából :'D más helyzetben és helyszínen félreérthető is lett volna XD ♥
FLoéknál kaptunk finom spagettit *w* Anett is megette! az egész tányérral! XD meg Flo is :'D
Aztán ott maradtunk ülve az asztalnál, és mindenen röhögtünk :'D Flo anyuja a teletexen olvasott "híreket" de olyan "beleállt a bal farpofájába a légpumpa" meg "egy humorista teheneknek mondott vicceket, és azok megmosolyogták" és hasonlókat XD
Mondjuk a legjobbak a belső poénok voltak akkor is :'D a Csillámcsődör, meg Angiéknál most volt festés és minden csillámporos XD Meg a "majd ha lesz gyereketek, ne Edvárdnak hívjátok" :'D Meg Floék mennek majd Görögországba, és hozzanak Anettnak habfiút :'D Anginak meg egy csíkszemű Adoniszt :'D (mert ragaszkodott, hogy ázsiai legyen, meg hogy Adonisz XD én meg kitaláltam, hogy akkor legyen egy japán Adoniszü nevű egyed XD) Aztán a Karib-tenger kalózai 4-ről elkanyarodtunk a Trója c. filmig, (köszönjük Orlando Bloom :'D) és hogy a Trójában milyen fejlettek voltak, hogy még repülő is volt az égen :'D filmes bakik ollé~ mire megjegyeztem, hogy nem csak falovuk volt, hanem fapados repülőjük is XD
ennyit az én epic megjegyzéseimről XD megkaptam, hogy csak néha szólalok meg, de akkor elég velőseket :'D Tény, hogy inkább csendes megfigyelő vagyok egy társaságban... ^^"
Végül viszonylag korán, 8- negyed 9 körül elindultam haza, örültem, hogy pont elértem a 8:55-ös buszt, bár a hazajövetellel akadtak problémák o__O; ugyanis félúton, az Auchan előtti megállóban kigyulladt egy autó (ma sem tudtam meg, hogyan és mi történt egyáltalán), pont a mi buszunk előtt. Vagyis nem pont mi előttünk, hanem még azelőtt, hogy odaértünk volna. Beletelt egy kis időbe, mire eloltották, de először nem akartak átengedni minket. Kitalálták, hogy éjfélig (hozzáteszem, majd 3 órát kellett volna ott állni) aztán, hogy 1 óra múlva már engedhetnek minket, végül olyan fél óra után mehettünk, szóval 10 után sikerült Halásztelket is elérni, meg nekem is haza.

Szóval ez a szerda nagyon jól telt :'D Köszönöm ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése