2011. november 15., kedd

~ 286. mert megint csak a pénzem költöm XD

Nem, mintha olyan jó ötlet lenne, hogy mindenféle hülyeséget összeveszek XD De néha kényszert érzek rá, hogy megvegyem.
Múlt héten már voltam DM és Rossman párosban vásárolni, és nem tudom milyen felindulásból ma is bementem XD

Múlt heti vásárlás eredménye:
~ arany körömlakk
~ bronz (inkább barna o__O;) cracking körömlakk
~ kék körömlakk
~ arcmaszk (csak kipróbálni, hátha javít valamit a fejemen XD)

igen, ennyi körömlakkot XD ma is vettem párat mellé :'D
Mai nap termése:
~ csillogós ezüst körömlakk
~ méregzöld cracking körömlakk
~ Catrice márkájú sötétzöld szemhéj filc (eye liner pen)
~ Catrice szájfény (lehet nem berry színűt kellett volna vennem, de egyszer élünk, legyünk színesek XD
~ Catrice 4 színű szemhéjpúder
~ hullámcsat XD (nem tudom, miért azt vettem, amikor a hajgumimat hagytam el :'D valahogy a logikám elhagyott... )
papírírószerbe is bementem~
~ matrica XD
~ írótábla (a pontos megnevezése XD én papírfogó táblának hívom XD és kellett, mert elegem van, hogy egyes órákon az ölemben levő papíron írok, mert nincs a Díszteremben asztal, a régi "táblás" székeket meg lecserélték. )

a Catrice filcre és szemhéjpúderre az van ráírva, hogy limited edition - Papagena
ami nem tudom, mit jelent, de nekem marhára bejönnek ezek a dzsungel színek *____* jó, a lila nem tudom, hogy került rá, de I ♥ lila, szóval :'D

na, képekkel is bemutatom, hátha látszik rendesen~
~ ez az úgy nevezett CSILLÁMZSIRÁF X'D mert tényleg olyan zsiráf színű a körmöm, és csillog XD
körömlakkok
szemre-szájra színek XD
az összes együtt
matrica és a tábla
na persze, hogy ne csak itthon vásároljak, hanem a "szobából is"...
mert engem nem szabad olyan dolog közelébe engedni, mint az Ebay X'D
tegnap sikeresen rendeltem egy láncos fülbevalót és egy gitár alakú órát lánccal XD ezekre még annyira sincs szükségem, mint a körömlakkokra és társaikra, de ez legyen a legnagyobb problémám az életben XD

Na meg persze miközben itt írtam ezt a bejegyzést, sikerült megint megnyitnom ebayt és kényszert éreztem, hogy én is bidding-eljek egy Slytherin sálra X'D há' most nyóccáz forintot csak megér az nekem, ha nyerek XD

más: vagy nem teljesen. még várok 2 csomagomra XD bár az egyiket nem tudom miért rendeltem. nembaj, egy életre elegendő fekete műanyag műkörmöm lesz X'D legalább, ha elhagyom, lesz másik XD
a másik csomagom pedig egy the GazettE - DIM album :'D
mert olcsó volt, és mert nekem kell az a 3D-s borító X'D

2 megjegyzés:

  1. Ez azzz! XD Pont ilyen hopeless vagyok én is nowadays, tudnék én is mutigatni, csak én ruhákra meg kiegészítőkre szabadultam rá csúnyán. XD Tökre megértelek... a pénzköltés üdíti a lelket... és olyan jó tudni, hogy ilyenjeid vannak, nem? XD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó tudni, tényleg X'D leszokhatnék róla XD de mindig közbejön valami, ami miatt nem jön össze XD
    most is megfogadtam, hogy az Aoi-s Rock&Read lesz az utolsó egy darabig. erre nem Hitsugi lesz a következőben? X'D nekem meg tudod, hogy Hitsugi KELL X'D remélem a yen lejjebb megy a megjelenésig, nem akarok szívrohamot kapni még mielőtt láthatnám a képeket X'D

    VálaszTörlés