2011. november 20., vasárnap

~ 287. D Street Team tali

Mert ezt is megértem, hogy részt vettem egy D ST talin X'D igaz, hogy voltunk kemény öten, de így sokkal hangulatosabb, családiasabb volt az egész :D

A megbeszélt fél 11 helyett csak 11 körül értem oda, köszönhetően a csodálatos forgalomnak meg hogy pótlóbuszok voltak villamos helyett. De így is Alyaék értek oda később, szóval nem késtem sokat ^^
A talit Uzunál tartottuk, videónézéssel meg pizzázással-teázással-sütizéssel egybekötve :D
Néztünk egy adag PV-t meg making of videót, meg mindenféle egyebet, a pizza finom volt *______* és jó nagy XD
finom volt a Reila készítette pogácsa meg Alya csokis kuglófja ♥ amiből kaptunk hazaútra is XD
meg Uzutól kaptunk nyalókát ♥

lényegében jól éreztem magam, köszönöm, hogy részt vehettem a talin, remélem a jövőben is tartunk még ilyet és hasonlót és arra is eljutok :'D
jha, meg vittem a magazinjaimat, azokat is megnézegettük :'D
meg felhívtuk Shizut skype-n *_________* bár kb csak mi köszöntünk neki, mert nem tudtunk rendesen kamerázni D: de Shizu ♥

nyoh~ képek XD *a csoportképet nem kaptam még meg, majd talán egyszer :'D*
nyalóka~
Alya süti~
Hide-zou rajz by Reila~
és a pizza :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése