2011. április 10., vasárnap

~ 247: Cikkek órára 2. rész: Gésák – Érdekességek a hanamachik világából

Itt a cikkáradat 2. része, amiben kicsit bővebben kifejtem a gésák témakört :'D
Persze még mindig nem teljesen részletes, de azt meghagyom későbbre szakdogának, ha minden jól megy XD

link:

tessék kommentelni, megosztani, megjegyezni a hibákat és nekem is elmondani, hogy kijavíthassam őket :'D akár helyesírási, akár tévedtem valaminek a leírásával kapcsolatban ^^


amúgy meg remélem, nem csak én vagyok ennyire "szorgalmas diák", hogy csak én rakok fel cikkeket (meg egyet Gábor is felrakott :'D), miközben még 4-5 embernek biztos kéne a csoportból XD bár asszem a maradék 3 cikkem még nem tudom, miből lesz, de ha ilyen tempóban halad a csoport, van időm kitalálni és megírni XD
Hozzátenném, Versailles bandaismertetőm eddig 100 szónál tart XD még 6-7x ennyi és fel is rakhatom XD csak ne lennének ennyire bonyolultak~ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése