2011. április 24., vasárnap

~ 251. DS :'D meg a kínai

yey, na elértem ide is, hogy blogoljak egy pöppet az eseményekről XD

Szóval pénteken volt egy Segélybuli Japánért, amire én is elmentem (egyesek segítettek jó döntést hozni, hogy ugyan menjek már el XD)
Na ugye poén volt, hogy hiába kérdeztem meg 2 embert, hogy ugyanmár akkor a 23-as buszról hol száljak le, így is sztem simán eltévedtem volna X'D na de örülök, hogy nem így lett :'D köszönet érte annak a 3 embernek, akit megkérdeztem a buszon és csatlakozhattam hozzájuk, amíg eljutottunk a Gyárig :'D és megvártak, amíg én inkább a zebrán mentem át, nem a soksávos úton XD ♥

Aztán kicsit késve, de a bejutás is megvolt (mivel 10-15 perccel később kezdtek minket beengedni) és vettem karkötőket~ Uzu, majd a tiedet valahogy eljuttatom hozzád :D
Bent és fent~ 1-2 óra lőzöngés után inkább kimentem levegőzni, mert a szemem nem bírta a cigifüstöt ~.~ bk fél órát kint álltam, utána meg mikor mentem volna be jöttünk rá, hogy nem kaptam pecsétet XD de visszaengedtek, mert rajtam volt a megvásárolt karkötő XD Kaptam pecsétet (ami jelentem, sok sikálás után is még MINDIG LÁTSZIK! XD)
Aztán csatlakoztam Chiékhez :'D köszönet nektek, hogy veletek bulizhattam hajnalig :'D Chi, Lilien, Miyoko, Nana, Narloth, Marcsi és még az a pár ismeretlen, akiket nem ismerek :'D

Végül kb olyan fél 5 előtt vmikor elindultunk kifele a megállóba kisebb-nagyobb felakadásokkal XD meg mire kiértünk, kiderült, hogy az utolsó busz elment 4:15-kor, utána meg csak 6 után jött volna valamikor, de végülis... tábla hiányában jött a 23-as még 5 előtt :'D mert nem volt a táblája kitéve :'D
Én meg sikeresen várhattam a buszomra egy sort, mivel azt hittem, 45-kor jön egy, de kiderült, hogy a minden óra 15-kor és 45-kor jön a busz az csak 7 óra után érvényes :'D de kerek 6:00-kor jött, amivel haza is jöttem szépen, olyan 7 körül ágyba is kerültem, és kelhettem fel olyan 11 körül, mert mentem Doához kínait tanulni XD
Poén volt, hogy Noémivel megbeszéltük, hogy 2 körül találkozunk a villamosmegállóban, és sikerült úgy felszállnunk, hogy ő a mellettem levő ajtónál szállt vmikor fel, csak én nem vettem észre X'D
na de sikeresen végeztünk a kínaival valahogy, nagyjából :'D aztán olvashattam tovább Ryuujiékat *o* kyah legyen folytatás X'D *fengörl*
végül valamikor éjszaka hazakeveredtem, mert még bementünk a Libribe is :'D én meg pont nem értem volna lel a 20:15-ös buszt, szal nem siettem, és még mekibe is bementem, mert éhes voltam, és nem volt este már más nyitva XD szóval kb este 10-kor hazavánszorogtam, és itt vagyok :'D

zenéről annyit, hogy amire emlékszem és felismertem XD
Girugämesh, D'espa, DEG, sok-sok Gazette (új és régi egyaránt), Versailles, Gackt, Lolita23q, Deluhi, sok ismeretlen XD
kpop amit felismertem X'D Shinee - Lucifer, Tara - Bo peep, SNSD - Gee, volt még GD és TOP (High~ High~ XD) meg nem mondom, emlyik számok, mert címeket nem tudok XD
*inkább nem kell elképzelni, amint én ezekre táncolok X'D*
meg volt FT Island *w* csak nem a legjobb minőségű felvétel, de akkoris ♥ HongKi~ ♥

kedden a könyvemért kéne menni... jó, hogy csak 4-re kell bemennem angol fonetikára és ott is írunk egy rövidke quizt, amiben nemtom mi lesz XD
meg el kéne kezdeni megírni a japán vizsgákra a szövegeket, meg ami pénteken lesz előadásunk a prezentációt is megcsinálni XD vagyis inkább felrakni, mert már nagyjából kész csak nemtom hogy rakjam fel XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése