2011. április 12., kedd

~ 249. LOL~ohyess és ezmiez :'D

és a cím tökéletesen jellemzi a mai napomat XD
kezdve ott, hogy vasárnap óta nem igazán volt még lehetőségem aludni, max elszunyókáltam a gép előtt a fotelban fél órákra XD szóval az elmeállapotomra nem lehetett panasz, max agyramentem a sok hülyeségemmel és a viselkedésemmel :'D
Akkor a nap tényei:
- reggel itthon hagytam a Rina órára a lapokat, így 4en dolgoztunk 1 lapról XD
- Doával elmentünk a könyvéért
- Batthyány térnél kint a Duna parton a Parlamenttel szemben *w* am qrvára sütött a nap és meleg is volt 10-11 óra magasságában, és csináltam képet a Parlamentről, Doának :'D

- a "könyvesboltban" tök jó fejek voltak az eladók X'D mikor odanyomta az orrom alá a zöld tea port, hogy "olyan, mint a cappuccino... csak zöld" X'D
- aztán mentünk Doához, ahol én azt terveztem, hogy befejezem az angol házit meg a Janós nyelvtanra a mondatokat, de hát abból egyik se igazán sikerült XD
- visszamentünk a suliba órára, én kiírtam végig a japánt végül, az angolt meg úgy nem értettem, ahogy volt XD bebonyolítottak az új szabályok fonetikából x__X szóval kihagytam az órát ^^"
- helyette viszont 4-től megírtam 2 japán nyelvtan ZHt :'D hátöm :'D most mondjam, hogy 15 perc alatt végeztünk a 2 teszttel? X'D nemmondom :'D írom X'D *visong*
- szóval este 9:10-15 körül helyett hazaértem még fél 7 előtt :'D
- jha meg a legfontosabb az "ezmiez" kategóriában XD kaptam délelőtt egy smst, hogy 24ezret utaltak át nekem ösztöndíjként o__O; 1: erről nem is tudtam, hogy kapok 2: KàROLI àLL.ÉS JOGT.K <--- ez nálam az állami és jogtudományi kart jelenti, amihez nemtom, mi közöm lehet, de onnan küldték az én neptun kódommal mellékelve X'D

(jelzem, 23:27 van, anyámnak azért megmutattam, azt mondta, hogy ez a Bursa biztos, mert onnan is 24et kellett volna már egy ideje küldeniük XD hát nemtom o__O; én várok nem sűrgős elköldenem XD)

na de akkor~ ha tényleg enyimé a pénz, akkor májusban megrendelem Versailles-ék OnegaiKanaete extrás dvdjét *o* röpke 15 ezer lesz XD de én megfogadtam, ha éhen halok is, de nekem az KELL! XD

na de akkor én most elvonulok megnézem még a maradékát Gazették Dome dvdjének XD a backstages résznek :'D sok kis majommmm :3 ♥♥♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése