2010. szeptember 18., szombat

~ Animecon 2010 ősz, meg amit helyette csináltunk XD ~

Na szóval :'D
Ma meg holnap van a Pecsánál Animecon, amire biztos mentem volna és mentem is ma, de nem tartott sokáig XD
12-re volt megbeszélve egy fórumos-akármilyen Versailles tali, amiből nem tudom mi lett, de hogy rajtam, Serán és még 3 lányon kívül senki nem jött, az is biztos :'D
ha mégis, akkor cáfoljátok meg, de mi nem találtunk senkit 1 óráig, szal... XD
közben azalatt az 1 órás kintlét alatt összefutottunk a BJDsekkel *w* Liliennel, Szaszuval, Miyokoval, meg még egy csomó ismeretlennel :'D olyan szépek azok a babák *w* ha majd egyszer nyerek a lottón, akkor veszek egyet *w* már évek óta szemezek velük, de mikor lesz nekem arra pénzem...? XD

na aztán midnenféle érdekesség és tali híján visszamentünk Seráékhoz a koliba, majd Ser barátjáért a délibe kisebb kalandos utakt bejárva XD így is mondhatjuk a délutáni eltévedést XD de végül csak maradt a metró és úgy mentünk el érte.
Aztán vissza koli, rendeltünk sushit *w* beszélgettünk, hülyéskedtünk, megérkezett a sushi és meg is ettük *w* oishikattaaaaaaaa~ *w*
aztán olyan 7 után elindultam hazafelé, mert hát nem vicces a sötétben hazamászkálni, főleg, hogy nem épp a szomszédomban van a koli XD de pont elértem a buszomat :'D nem lett olna vicces 1 órát kint ülni, főleg, hogy mire hazaértem, eleredt az eső is. Jha és anyám is akkor jött haza csepelről XD

amúgy meg elolvastam Gabrielle Wittkop - A nekrofil című könyvét, és azt kell mondanom, hogy tetszett XD
mármint most nem azt kell képzelni, hogy maga a téma, hanem ahogy le van írva. Lucien érzései, ahogy bánik kedveseivel. Nem is tudom, de tetszett a könyv XD nem hosszú, csak 95 oldal, bár szívesen olvastam volna még 2x ennyit belőle :'D
tudom, elborult egy elmém van XD

de hogy ne legyen felhőtlen a nap *nem az esőre gondolok*
még éjjel felnéztem lefekvés előtt mondo forumra, hogy jön-e még valaki a talira a Pecsához, de ami ott fogadott, ledöbbentem.
Felröppent a pletyka, hogy állítólag Masashi ki fog lépni a Versailles-ból, merthogy a Sony fűzi, hogy egy tehetségkutatón szedjen össze maga mellé egy bandát, meg legyen manager... meg mittén már mik voltak leírva.
Most tudni kell, hogy Shinz és AW, akik ezt terjesztik, elég sok szart kavartak már a fórumon, szóval kezd nagyon elegem lenni belőlük. Ugyanis "hivatalos és biztos forásból tudják, meg ők onnan szoktak híreket fordítani" vagy mit írtak. ha ez most annyira hivatlos és biztos forrás lenne, akkor fent lenne a neten... viszont ennek a hírnek se híre, se hamva... megnéztem, és SEHOL, SEMMI ...
és csak sajnálni tudom azokat a fiatal/hiszékeny rajongókat, akik ezt a pletykát be is veszik.
mert egyszerűen nem lenne logikus ez a lépése Masashinak!
még 2 hete sincs, hogy hivatalos tag lett, és az hogy "nem jön ki olyan jól a többi taggal" meg már csak azért sem igaz, mert hosszú évek óta szoros barátság fűzi a bandatagokhoz, koncerteztek is együtt Kamijoékkal, még valamelyik régebbi bandájában/ session banddel, amiben benne volt (ha jól emlékszem az egyik Közi session band volt az) és különben is, Yukival és Teruvel is nagyon jó barátok.
Másik meg, hogy ugye vele vették/veszik fel az új single számait, megy a PV forgatás, lesznek fotózások... szóval ez az egész egy nagy adag KAMU... egy hatalmas KACSA~ mármint ez a pletyka, amit itt terjesztenek...

idézem a cikk összefoglalását, mert hát az olyan hosszú volt, és még azóta sem találta meg a delikvens szarkavaró -_-;

Felröppent a hír, hogy a Sony megkörnyékezte Masashit, hogy alakítson egy új bandát, de ezúttal nem mint gitáros, hanem mint menedzser venne részt a dologban. Mivel a Versaillesen belül amúgy se érezte magát jól Masashi, mivel sokan ellenszevesnek tartják amiatt ,hogy Jasmine helyét foglalta el, már eddig is gondolkozott a kilépésen. Úgy tűnik, hogy a kötelék még se volt annyira erős a tagok között, hogy kitartsanak, és végül a pénz döntött. A Sony egy műsor keretében szeretné, hogy Masashi kiválogassa a bandájának tagjait.

ez a "japán oldalon van" meg a "nincsenek kanjik a gépemen" de azért ők fordítják. oké, technikailag megoldható, de én akkor sem hiszem el. pláne, hogy állítólag 3-4 napos a hír. de akkor hol van? mert én néztem egy csomó japán oldalon is, de egyiken sem volt fent. se spanyol se francia, se angol nyelvű oldalakon...
és Masashi még mindig basszeros, és nem gitáros. annak ellenére, hogy sima gitáron is tud játszani.
de ez a "bejelentés akkor lesz, ha a műsort is bejelentik, vagy elfogadja a felkérést, de lehet hogy visszautasítja, mert a bandában most többet kereshet" ez kurvára sántít! ez az, amikor az ember egy orbitálisat hazudik, és utána próbálja menteni a menthetőt. Ismerem a szitut, volt már benne részem, mint szenvedő alany, akinek hazudtak. ehhez az egészhez meg no comment -_-;

azt hiszem, kiadtam magamból egy időre a dühöt, mert ez tegnap is felbaszta az agyam, de még ma is!
ha valamelyikkel megismerkedem Mondoconon, nem tudom, hogy visszafogom-e magam, vagy beverem a képét... vagy csak szimplán megmondom neki, hogy egy alattomos szarkavaró, aki fatális hülyeségeket képes összehordani, miközben semmit nem tud az egészről... na mindegy. nem baszom fel megint mégjobban az agyam ezen. majd még megnyugszom addig, de akkor örüljenek, ha egy szimpla rossz nézéssel megússzák XD

2 megjegyzés:

  1. Annyira jók az ilyen pletykák, én annyit szoktam rajtuk röhögni.
    Nem is tudom ki mesélte nekem, hogy egy-két olyan peltyka kering a Gazette-ről, hogy Rukit veri a barátnője, meg ilyenek *vinnyog* xDDD

    VálaszTörlés
  2. XD
    Én azon röhögtem anno, hogy Aoi házassága azért ment tönkre és lett belőle válás, mert az asszony azt mondta, hogy Aoi több pasival csalja, mint nővel XD mondom dejóneki XD

    VálaszTörlés