2010. szeptember 17., péntek

~ Omedetou Tigris-sama ~

Omedetou Tigris-sama~
Alias Tora :'D
de nekem örökre csak Tigris-sama marad XD
és április óta először blogolt állítólag XD megnéztem és tényleg XD elolvasni nem olvastam el, mert a nagygépen csak kockákat írt ki, Töpszlin meg nincs kedvem XD

amúgy meg tele van a nemlétező tököm is az egyetemmel XD
tegnap volt az angol minor pótfelvételi, és úgy volt, hogy még aznap délután meg is mondják az eredményt.
Minden hepi addig, amíg a délután 2 helyett se 4-kor, de még utána sem tudtak semmit mondani! csak annyit, hogy majd "reggel kiderül, akkor nézzek be" ...
szóval mivel eddig nem voltam biztos az egészben, hogy akkor most biztos-e az angol minor, addig nem vettem fel a szakirányt. és megszívtam, mert tegnapig lehetett felvenni, szóval most ott tartok, hogy közölték, majd elintézik azt a 3 embert, aki még bekerült, és akkor majd minden okés lesz. de eddig semmi visszajelzés, hogy fel lehetne venni, vagy hogy az órákkal mi lesz, bár utóbbit majd csak hétfőn a tanárokkal tudom leegyeztetni, hogy igen, én is itt vagyok, és bejárnék, csak a neptunon már nem tudtuk felvenni...

szóval hétfőn még rohangálhatok, hogy akkor mi is van most :'D


de hogy vidámabb téma: ma délután találkoztam Shizuval, és mentünk Floohoz, mert ittenvoltak Ponék *w*
hijányottatoooook~ és már most iss~ ;__; olyan jó volt röhögni egy jót :'D
és finom volt a rakottkrumpli :'D *ezt Floonak XD*
nyah~ cejetész vaaaaaan~ X3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése