2010. szeptember 30., csütörtök

~ 202. D'espa koncert Budapest ~

Ohje~ XD ezt is túléltük :'D egy rövid és értelmetlen-összefüggéstelen beszámoló by Furu :'D

szal szerda, D'espa koncert.
olyan fél 2ig én még az egyetemen voltam, és vártam az óráim végét, hogy mehessek haza átöltözni és ki a Dieselhez, és GLOOOOOO~ NEM LÁTTALAK D:
szal úgy volt, hogy Glot megkeresem, de nem láttam. szal beállottam szépen a sor végére XD ami olyan 4 körüli kiérésemkor már a piros valami toronyizé mögött volt bőven a járda közepén. Aztán meggondoltam magam, és kiültem a dombra a fűbe kiírni még 2 oldalnyi kanjit, meg átnézegetni, amíg valaki ismerős nem jön. Miután leírtam és átolvastam, visszaálltam a sorba a helyemre XD igaz, már kétszeresére nőtt a tömeg, de ez engem nem igazán zavart XD
Aztán Roxyék is kiértek, köszöntem nekik, majd nem sokkal később Shizuék is megérkeztek, és hozzájuk csapódva mászkáltunk a Diesel előtt/körül/susnyásban XD Asagi almáját is megtaláltuk :'D meg egy torii kaput XD
Aztán vissza a dombunkra, majd beálltunk Ginev egyik ismerőséhez a sorba *én megjegyzem, hogy előrébb álltam eredetileg, de ez nem számít, így jobb helyem volt XD*
Bementünk, én ruhatár, aztán keverőpultvagymi mellé jobbra korláthoz XD ahonnan én ledeportáltam magam egy szinttel lejjebb, hogyha mászkálni akarnék XD amit meg is tettem, megjegyezném, tökéletes rálátásom volt a színpadra, levegő is volt, én amúgy fáztam pólóban XD legközelebb őszi-téli-tavaszi koncertre rajtam marad a pulcsi. hacsak nem tervezek tömegnyomorban elsősort XD de most nincs kilátásban semmi koncert egy darabig :'D *kivéve szombat Mondoconon Kokia :'D*
Koncert előtt még elvoltunk Shizuval meg Ayumival :'D Előadtuk az erkély-jelenetet XD *Romeo desu XD* Shizu volt az én Júliám, a fátyolos felsőjében, aki átavanzsálódott arab terroristává XD
Shizu: "Ez igazából nem is hajlakk, hanem atomtöltet. Itt akarunk a koncert közepén összeszerelni egy bombát, aztán felrobbantani"
Ayumi: "A pirosat vágd majd el! Nem a kéket! A PIROSAT!"
XDDD élmény veletek lenni :'D *ceret*

A koncert. hm. XD
Fergeteges volt *w* Igaz, hogy én nem voltam benne a tömegben. Hálistennek :'D Láttam, hogy gyilkolták egymást néha XD Olyan jó volt ott lent mászkálni :'D
Amúgy nem sokra emlékszem, csak hogy imádom őket XD Meg hogy Hizumi nagyongebe D: Karyu meg szép *w* Ribanc feje van még mindig X3 *menekül Saku elől* Imádom évek óta Karyut, és nyuh *w* namindegy XD Zero végigvigyorogta a koncertet :'D annyira hülye XD megnéztem a twitterét... nocomment XD bevedelt pár Drehert XD de az hogy magyarul kiírta, hogy Hungarian beer!! Egèszsègedre!! XD én itt röhögtem vagy 5 percig :'D képet is mellékelt XD *Dreherrel a kezében :'D*
Amúgy meg tök inaktív voltam egész végig, max ide-oda dőlöngéltem, se ezen kívül szinte semmi mozgás XD
nadeazértazéééééért~ encore *o* Abel to Cain *o* na ott mentem előre a tömegbe XD be is szippantott XD alig tudtam kimenekülni XD de musz volt erre bemenni *o* egyik kedvencem~
Amúgy meg lehet, hogy végig kéne hallgatnom az új albumot XD még valamikor... olyan megjelenés után 2-3 héttel meghallgattam 2x oszt csá XD
nadenade~ ez egy jó koncert volt *w*

setlist:
1 BORN
2 Marry of the Blood
3 WEDICINE
4 浮遊した理想 Fuyuu shita risou
5 DEATH POINT
6 dope
7 13 -Thirteen-
8 LOVE IS DEAD
9 DAMNED
10 Masquerade
11 Human-Clad Monster
12 DEVILS' PARADE
13 abyss
14 Hollow
15 REDEEMER
16 Garnet

Encore:
Abel and Cain
Forbidden
in vain
MIRROR


by Ji @ SOJ forum

és Hizumi feje felejthetetlen volt ott 2 méterről, mikor meglátta a zászlókat XD azt a vigyort *w* cép~ örülök, hogy láthattam *o* denagyongebeakkoris XD

más: csütörtök, vagyis ma XD amúgy még éjjel fél 12re hazataláltam :'D vagy hamarabb... hamarabb, mert még éjfél előtt mentem aludni, és előtte még volt pancs, meg hajmosás XD meg elaludtam a hajam -_-;
amúgy koncerten Ayumi aztat mondta a lenyalt hajamra *mert totál lelapult -_-* hogy olyan old-school Reita *w* hasonlítok apámraaaaa~ XDDD *vinnyog*


mégmás:
doramu no FUJISAN desu
*vinnyogva fetreng*


Yuyamoto XD hijányottááááál~ XD *vetődik* X3

3 megjegyzés:

  1. óóó volt hollow meg mirror, klasszikus~
    nekem nem ért meg ennyi pénzt mondjuk ez a koncert, most rendeltem meg az új mucc albumot is ráadásul...
    azért örülök, hogy jók voltak : D

    zs

    VálaszTörlés
  2. nyüüüüüüüüüüüü <3
    Majd legközelebb is lógjá' velünk :D
    Mi mindig alakítunk xD balhét csinálunk xD meg ilyenek... ez most elmaradt O_O úristen, elpusztul a bolygó

    btw vajon létezik olyan együttes japánusföldön akik ki tudják mondani a nevüket? XD

    VálaszTörlés
  3. XDDD Shizu :'D <3

    amúgy nem tudom XD még lehet nem is találkoztam olyanokkal, akik ki tudták volna mondani a nevüket... jha de: SENDAI KAMOTSU X'D *visít*

    VálaszTörlés