2010. október 3., vasárnap

~ 203. Mondocon 2010 ősz és Kokia koncert ~

éljen~ ohye XD

Tegnap volt a Mondocon (meg ma is, de ma nem mentem XD)
Kezdjük az elején:
- Apcival találkoztam volna Népligetben fél 10kor, hogy átvegyem végre a cdmet, amiből megint nem lett semmi sajna ;_; sem vele nem találkoztam a nap folyamán, se a cd nem került hozzám ;_;
- 11 körül átmentem az Örsre, aztán meg úgy gondoltam, Doa még nem hívott, megyek én elé XD szal vissza Doához, aki akkor ébredt, mikor odaértem XD ennyit arról, hogy majd délre kimegyünk *ekkor már fél 1 volt...*
szal végül 2re nem is, de fél 3ra kiértünk kb, vagy pici később.
amúgy a buszon, mert igen! volt Mondobusz X'D szal a buszon beleraktuk Doával a lábunkat a pótkerékbe :'D le is lett fotózva meg videózva XD amint megkapom, eskü felrakom :'D

A 2re megbeszélt Versailles taliból nem sokat láttam XD szerintem nem is ment el senki. Ha mégis, szóljon :'D
Keringtünk körbe az épületek között és bennük is Doával, én betámadtam SOJ pultot, de Case nem volt még ott, majd csak jóval később XD de mint kiderült, nem nézte már meg a pénteki üzenetemet forumon, szal most nincsen Gazettes pengetőm ;o; de! elrakattam vele legközelebbre XD bár 1200 forintot kicsit sokallok érte, igaz, nem tudom, hogy ez most csak simán a pengető, vagy láncon van o__O; erről valaki informáljon onegai~
amúgy csak azért sokallom, mert 1 pengető olyan 500 forint körül van, ha megrendelem Japánból XD tömegrendelés esetén occsó a szállítás :'D gondolom az 1200ból a maradék a szállítás. vagynemtom XD na majd legközelebb megtudom :'D
vettem könyvet meg mangát :'D mert többre nem tellett XD
meg 4 kitűzőt *o* 2 Hitsugisat, egy Chibi chichioya-t meg egy gazetteset XD mert egy hülyefengörcs desu XP
meg láttam Reita chichioya mobiltartót *o* meg Versailles-osat ;___; cépet, olyan raibu kép Teru és Kamijo, hátulján meg a régi felállás ;__; nyah *láw* de van már egy Hitsugis, szal nem vettem XD meg pénzem sem volt rá. namindegy :'D majd ha lesz pénzem, akkor meggondolandó XD *fengörcs*
- Kokia koncert *o*
koncert előtt kizavartak minket a nagyteremből a hangolás meg mittén miatt, szal Doával leültünk az ajtó és a lépcső közé XD én olvastam a Vámpíréhséget tovább *nosebleed* közben Case lesifotózott XD majd elkérem tőle külön a képet, nekem ne rakja fel a többivel együtt XD
aztán koncert~ bementünk és viszonylag elől-középtájt foglaltunk helyet... a földön XD de nem is baj, legalább nem kellett állnunk :'D
A koncert amúgy csodálatos volt *o* Gyönyörű hangja van a nőnek, az biztos *w* párszor jólesően megborzongtam, hogy basszameg, hogy ilyen hangja van *o* mikor először megszólalt, kb olyan volt, mint egy 5 éves japán kislánynak, külsőre se mondtam volna 10nél többet XD *gyökér desu* de tényleg O__O; de amilyen hangja vaaaaaaan *o* azóta Kokiát hallgatok itthon is XD
A koncert után, mikor jöttünk kifele, bemondták, hogy még aki akar, lehet menni fél 2ig (?) konzolozni. erre beordítok?
"Ki az a hülye, aki ilyenkor még konzolozni akar?!?" XD Doa úgy rángatott ki röhögve, félve, hogy a beszólásomért agyonver valaki XD de csaknem :'D
Aztán Doa apuja jött értünk, és engem elvittek a Boráros térig, hogy haza tudjak jönni XD
amúgy lehet, nem a csepeli lakáshoz kellett volna mennem, de hát nem volt kedvem mág többet buszozni, meg mág 15-20 percet gyalogolni XD szóval maradt a csepeli lakás, ami kb 2 perc a megállótól :'D igaz, anyám már a Despa koncert után elrámolta az ágyneműt, nekem meg nem volt kedvem megvetni az ágyat, szal pizsi elő, lehoztam 2 kispárnát meg egy nagy paplant, oszt a kihúzatlan ágyon aludtam XD
jha meg hozzá kell tennem, hogy még reggel 10.41kor!!! írtam anyámnak, hogy töltse fel a telómat, mert nicns rajta pénz, és nem tudok telefonálni. persze ő ezt elfelejtette, miután visszaírta, hogy feltölti. szal apcit se tudtam hívni, meg este őket se, hogy nem halásztelekre jövök haza, hanem csak csepelre... amiből az lett, hogy mikor majdnem délben hazaértem, én lettem leszidva, hogy miért kell állandóan miattam idegeskedni, meg megígértem, hogy korán itthonleszek, aztán még hívni se hívtam őket, hogy nem tudok hazajönni... kiderült, hogy nagyanyám megint nem észlelte, hogy anyám mondta neki, hogy nem tudta feltölteni a telefonomat, és azért nem telefonáltam haza, csak mikor csepelre értem és onnan a vezetékesről. ugyanis anyám mondta neki éjszaka, hogy hívtam hogy csepelen alszom, de nagyanyám ezt nem észlelte... namindegy... -__-;




*láw*

Na és akkor néhány kép a végére~

Despás tatyó, meg az újonnan beszerzett kitűzőim :D meg bónusznak a tavalyi Hitsugis mobiltartóm ^^


A könyvek, amiket vittem/vettem :'D
Kresley Cole - Vámpíréhség
Ten Devin manga
Sötétségre ébredve
képminőségért elnézést, a telefonom ilyeneket csinál. ennyi XD

amúgy jelentem, ezt a bejegyzést 3-a óta írom XD most van 8 :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése