2010. október 20., szerda

~ 210. Versailles, Mucc, -OZ- ~

-először is: még csak félhivatalosan, de 2011.január 19-én MUCC koncert *o*
még nincs további infó
-másodszor: 2011.január 23-án -OZ- koncert az A38-on *o*

és én mind a kettőre menni akarooooook~ kérdés, hogy melyik mennyibe fog kerülni. de én nem tudok választani, hogy melyiket hagyjam ki ;o; asszem éhezni fogunk XD *és vizsgaidőszakban... ohje XD nemérdekel XD*

másik:
Versailles WOWOW koncertvideók *o*
Revenant Choir


nyooooooooooooh~ mikor bemondta Kamijo, hogy Jasmine, én elkezdtem itt bőgni ;o; mert hiányzik, nadena~
dededeeeee~ Masashi *w*
és bebizonyítottam, hogy lehet egyszerre bőgni, és visnyogni örömünkben XD *fengörcsöl*
hát elég erőst visnyogtam a videó megnézése közben :'D
de naaaaa~ fengörl desu~ that's my personal social problem XD not yours XD

amúgy meg Kamijo ujjai wtf XD a gyűrűs ujja :'D még én sem tudom gy tartani XD *röhög*
emlékszem, koncert után Shizuék is kiparodizálták :'D de tényleg viccesen tartja XD

mégegyvideó~
DESTINY - The Lovers -


Macchaaaaaaaan~ *o* szólózott~ *o* *visnyog tovább*
meg itt lett bemutatva, mint hivatalos 6. tag X3 *cejet*

AitokanashiminoNOCTURN és Gekkakou


nyoih XD big LOL at Kamijo's dance XD or just call that movements :'D

valamit még meg akartam jegyezni a videókkal kapcs... azon kívül, hogy mikor a 2.ban Kamijo bemutatja Masashit, lehet csak én látom így Töpszli kijelzőjén, de mintha próbálna nem elmosolyodni X3
KELL AZ A MORCICA IMAGE~ X3 ♥

amúgy tökéletesen lehet hallani a basszgitárt is *w* *csöpög* *olvad* *vinnyog* szal külön öröm nekem~ *w*

kell az egész koncert ;o;

ennyi~

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


*oké, tudom, idegesítő a fengörcsölésem XD lesz@rom :'D*

2 megjegyzés:

  1. én OZ-ra akarok menni*eldöntötte*

    VálaszTörlés
  2. én mindkettőre XD *szinténeldöntötte*
    csak pénz kell rá, meg úgy szervezni a vizsgákat, hogy ne legyek hulla XD

    VálaszTörlés