2010. október 17., vasárnap

~ 209. I fall down, deeper into darkness, into my loneliness ~

Mert tudom, hogy mennyire idegesítő vagyok, hogy folyamatosan csak visnyogok facebookon meg fórumokon, hogy Macchan így meg Hitsugi úúúúúgy~
De hát valahogy csak el kell foglalni magam, ha már egyedül vagyok. mert egyedül vagyok.
Másoknak megadatott az, hogy legyen valakijük, hogy legyenek barátaik, akikkel nem érzi magát egyedül, bár barátaim vannak, én mégis magányos vagyok. Sose éreztem azt, hogy nagyon kötődni tudnék hozzájuk. Talán mert egyikük sem tudja, milyen vagyok valójában, hogy érzek legbelül. Igaz, azt én sem tudom mindig.

Tudom, most megint kezdek visszaesni, 5 perc múlva meg vidáman fogok megint visitozni össze-vissza, de ez van.
El Kell Viselneteeeeek :'D köcsögök X'D -__-; *leütimagát*

addig is, ami teljesen jól illik ide:
Johnny Cash, Neil Diamond - Solitary man


és kedvenc feldolgozásom:
HIM - Solitary man

mert imádom azt a hülye fejét~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése