2010. október 8., péntek

~ 206. NLSB ~

letöltöttem és megnéztem XD
ez egy élmény volt X'D
nem részletezném, de voltak olyan részek, amikor visnyogtam, mint a fábaszorult, annyira röhögtem XD
pl öm, vmelyik számnál Ruki "magáhoznyúlt" én meg röhögve kommentáltam, hogy ha ennyire kanos, akkor spricceljen vizet X'D MEG IS TÖRTÉNT XDDDD az encore alatt a kantou dogeza kumiai-nál kiment szélre, rázta-rázta az üveget, majd mintha a sajátja lenne, spriccelt XD de kurvamesszire ment XDD *visnyogva röhögve fetreng* X'D
mondjuk előtte nem tudom, Uruha miért követte, mikor kiment a színpad végéhez, oszt leült mögé XD
de Reita meg nem tudom, mit ordibál meg mutogat, mikor a mikrofonja máshol van, és senki nem hallja/érti, mit akar XD nembaj, én apám :'D átérzem helyzetét XD
Aoi csípőmozgása priceless *w* *nosebleed* XD főleg abban a bőrnaciban XD
picsarázós Reitaaaaaaaaaa XDDDDDDDDDD háttal a közönségnek, de hülye Ruru kitakarta X'D
Ruru meg megint felment a dobokhoz, de most nem kapott dobverőt X'D
RINDAAAAAAAAAAAAAAAAAA *o* nem az uruha szólóproject, hanem a Candydive pinky heaven *w* imádooooooooooom~ *o*
amúgy meg.
Kai alatt fogták a széket X'D
Uruha rágózott XD
Ruki milyen kis... cuki volt abban a cuccban, mikor visszajöttek encore-ra XD lóg rajta, mint tehénen a pisztolyöv X'D

najóennyi XD

Setlist, akinek kell:
01.Nausea&Shudder
02.SHIVER
03.AGONY
04.BEFORE I DECAY
05.Hyena
06.13STAIRS[-]1
07.Naraku
08.Bath Room
09.Taion
10.Carry
11.THE $OCIAL RIOT MACHINE$
12.HESITATING MEANS DEATH
13.HEADACHE MAN
14.COCKROACH
15.DISCHARGE
16.Filth in the beauty

ENCORE

Ride with the ROCKERS
E1.SWALLOWTAIL ON THE DEATH VALEY
E2. Anti Pop
E3.Kantou dogeza kumiai
E4.Linda

kedvenc képem a koncertről *w*
*w*

3 megjegyzés:

  1. úúúúú! *_* Honnan szerváltad össze? *__* Nekemiskeeeell~ Látnomkell~ T-T Szánj meg, kééérleeek~ T-T

    VálaszTörlés
  2. lj-ről szedtem a linket, ez már a kb 1 gigás verzió ^^
    http://community.livejournal.com/gazette_media/2599978.html

    vagy külön a mediafire mappa, amiben a linkek vannak (12 darab)
    http://www.mediafire.com/?73yct3dy4mlcu

    VálaszTörlés