2010. október 10., vasárnap

~ 207. Kresley Cole - Halhatatlanok alkonyat után ~


Tőlem kevésbé megszokott bejegyzés következik, méghozzá... hm. hát félig-meddig könyvajánló, félig-meddig meg a szokásos fengörcsölésem XD

Még a nyáron éreztem ingerenciát a könyvvásárlásra, mikor anyuékkal az Auchanban voltunk. Szóval nézelődtem, míg végül fél órás válogatás után levettem a polcról egy könyvet, hogy akkor ezt meg is veszem magamnak, mint szülinapi ajándékot, hamár a család nem óhajtotta megünnepelni, ráadásul saját pénzből XD na mindegy.
Amúgy meg múlt hétig ott pihent a könyv a szekrényemen a többi mellett, mikor is levettem, hogy akkor most viszlek magammal Mondoconra és útközben olvaslak XD és jelentem, nem bántam meg *w*
Teljesen, talán túlságosan is beleéltem magam a történetbe, megszerettem a szereplőket, és most itt ülök, és várok XD Várom, hogy meg tudjam venni a folytatást, a sorozat többi részét *leginkább, amiben Garreth és Bowen van °o°*

Na, de rövid kis beszámoló (poént és egyebet nem lelőve XD)
Párizs utcái alatti katakombákba 150 éve fogvatartva szenved Lachlain, a lykae klán királya, amikor megérzi társát, és szörnyű fájdalmak közepette, de megmenekül. Keresi a lányt, akit meg is talál egy fiatal, Emma nevű egyetemista lány személyében. mint kiderül, a lány nem egyéb, mint félig valkűr, félig vámpír, aki szüleit ment megkeresni a francia fővárosba.
Az ő találkozásukról, kapcsolatukról, félreértéseikről, egymással való viszonyukról, végül együttlétükről szól ez a kötet.
Mellettük megismerhetjük a klánok más tagjait is, mint például Emma valkűr nagynénjeit, Lachlain öccsét, Garreth-et, legjobb barátjukat Bowent, az ellenséges vámpírokat, a Horda történetét, és hogy ők mind ellenségek, és mégis összefonódik sorsuk fura kapcsolataik miatt.

Én személy szerint imádtam, mik ki nem derültek közben XD A nagynénik jófejek :'D
Az egész sorozatban a "párválasztás" meg... hát nocomment :'D imádom *o* mikor kiderül, hogy az ellenséges fajba tartozik az az illető, akit nekik rendelt a sors.


Eddig azt hiszem 4 könyv jelent meg magyarul, javítsatok ki, ha több, mert eddig csak az első hármat láttam könyvesboltban. De egyértelműen kell *w* Amit a legjobban várok, az a 8. (?) kötet, Pleasure of a dark prince. Garreth *o*

a végére pár link, ahonnan szereztem némi infót a sorozatról:
Angelika blogja
Elhaym blogja (2-3. kötet)

és az írónő honlapja
(angolul)

jó olvasást, aki kedvet kapott XD *o* *elsuhan*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése