2010. október 10., vasárnap

~ 208. Naito fanclub trip XD ~

erről lemaradtam XD nem is tudtam, hogy megint terveztek egyet XD de a twitter mindent elárult X'D *sírvaröhög*

Hitsugi beszélget TMR-rel *Takanori Nishikawa :'D* aztán egyszercsak matenrous yo belibbent, hogy "láttam a beszélgetéseteket, és annyira vicces volt, hogy nevetnem kell" XD LOL :'D hülye XD

Yomi le akart volna menni a tengerpartra a hullámok közé XD

Yomi egy szó nélkül átment Hitsu szobájába és focimeccset néztek XD *japán - Argentína. Japán nyert~*

Yomi, Niya, a főnök meg még pár staffos is ott aludt Hitsu szobájában XD LOL 8'D
aztán emg csodálkozik, hogy miért nem megy senki onnan XD

Hitsu írta: valaki fingott mellettem. erre Shinji (SID) visszaírta, hogy te voltál. De hát nem ő volt X'D
*shinji_sid: oh sorry!(゚o゚;;you were farting in harmony
you're wrong!! (LOL) I don't do that kind of thing(*`へ´*)
*shinji_sid: ♪(´ε` )uso, uso♪(´ε` )forgive me〜♪(´ε` )
Ano hi~ mi~ta so~ra♪akanei~ro ~no sora wo♪of course i forgive you♪( ´▽`)


*sírvaröhög* X'D

hitsu_nightmare: the person next to me is farting loudly. i'm gonna cry.....( ´ ▽ ` )ノ(agreement arranged with the person himself)
Lyu_187: scented version? unscented version?(°◇°;)
Right now it doesn't smell, but at first it was an explosion(T ^ T)i wanna go to sleep..(LOL)

amúgy meg bowlingozni mentek a trip után XD
legalábbis nekem ez jött le Lyuchan bejegyzéseiből :'D és hogy Aki csatlakozott a Charai team-hez... *nemért, de röhög*

oké, ennyi :'D

random bejegyzések forevöööör XD *elsuhan*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése