2010. október 29., péntek

~ 212. Aoi bazeeeeeeg XD ~

oké, még élek, tart az ősziszünet, tanulni mééééééééég nem tanultam, de össze van szedve mit kéne XD *péntek éjjel már nem itt kéne tartanom...*

deeeeeeee~ twitter-függő lettem XD
nem, én kevésbé irkálok oda, inkább olvasgatom mások csiripeléseit :'D

Mai napi LOL tweet Aoi és Shou XD de inkább Aoi XD
*angolul rakom be, hamár :'D*

AliceNine_SHOU Hey...what is this living being? It's seriously so beyond cute that just going on living is tough (´Д` )

Aoi_theGazettE Ah, that's me straight out of the Ofuro! ƪ(‾ε‾“)ʃ

AliceNine_SHOU The interiors of a handsome suit are this cute aren't they...

Aoi_theGazettE I suppose so. In truth, I'm a thickly haired person...but I had kept it a secret nevertheless...( ; ; )*morose*

alice9_hiroto Aoi is the one who's been at my place, so I can't say things like... 'Sit!', you know ヽ(´o`;

[[Aoi]] That's right. I'd always hang my tongue out and go haahaa while thinking to myself "Wha--t is 'shake' [[telling the dog to place it's paw in one's hand]], talk about 'food' instead, 'food'!" but couldn't say anything.

XDDD én ezen kifeküdtem XD
én szeretlek Aoi :'D

és ez kezd nálam nemjó lenni XD bár nem tudom, hogy az jó-e vagy rossz, hogy ezekre a zenészekre, akik a föld másik felén élnek, lassan nem is úgy tekintek, mint hírességekre, hanem mint teljesen átlagos hétköznapi emberekre. Mint egy barátra *mégha nem is tudunk a másik létezéséről XD mmint ők az enyémről :'D*
és jobban szeretem az emberi oldalukat, mint a "sztár" oldalukat m(_ _ )m

amúgy a kutya Hirotoé :'D annyira kis tünc *w*

ráadás Aoi ^^
fu- *sighs* Let me properly tweet the earlier Tweet. It went, "Good morning honeys. It'll be nice if today also turns out to be the happiest kind of day for us. But, I overslept so I was hurrying. I'm sorry my message of love to all of you turned out abbreviated. I love you."

*szivecseket reptet* :3



amúúúúúúúúgy XD
Masashi 3 napja egyfolytában kikészít XD
nem tudok leakadni a témáról, képet viszont nem fogok berakni XD bár lehet amíg befejezem a bejegyzést, mégis berakom XD
amúgy az van, hogy valamelyik nap néztem egy 9 és fél perces Versailles interjúféleséget, és először a nyálamat csorgattam Masashi cipője után *w* aaaaaazacipőőőőőő keeeeeeeeeeheeeeeelllll *Q*
aztán. beszélt XD ezzel nem is volt semmi, mert imádom a mély hangját, de vigyorgott mellé XD az a fogsor gyilkos :'D
oké, nekem sincsenek szép fogaim, beismerem, mert miért ne ismerném, de macchannak kicsit kerítés :'D
annyira röhögtem rajta vagy másfél órán keresztül, és olyan gonosznak éreztem magam miatta, de naaa~ én így szeressem~ még így sem tudok betelni azzal az emberrel XD nekem kell :'D legközelebb, ha jönnek, elrabolom *w* privát célokra felhasználandó XD
semmi OLYANRA nem kell gondolni, én csak megismerni szeretém azt az embert. még ha ezt nem is hiszi el senki nekem XD .___.

oké, itt a videó :'D



7:40nél Masashi XD :3
képet meg nem merem berakni XD na de mégis... felelősséget nem vállalok :'D
nagyíts ha akarsz XD
de nya~ annyira kis nyunyu pofija van *w* mint egy jólllakott ovis X3 *nyünyörög*
かわ.゚+.(´∀`*).+゚.ぃぃ

mára ennyi~
(。_∀_。)キャハ♡


u.i.: Yuya bazdmeg dehülyevaaaagy XD Mao te is XD
http://vision.ameba.jp/watch.do?movie=1626624

2 megjegyzés:

  1. Én, én nem tehetek róla, megpróbáltam megnézni a Versailles-os vidit. xD És nagyon besírtam néhány másodperc után... a fővezírássszonytól xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bocsi x"D

    VálaszTörlés