2010. október 23., szombat

~ 211. JKA ~

Mivel tegnap jól bealudtam, ma meg sírva keltem fel, így mostanra maradt a blogolás a tegnapi napról.
Amúgy valszeg megint olyat álmodhattam, ami nem tett jót a sérült lelkemnek, és megint rájöttem, mint már oly sokszor, hogy egyedül vagyok, és maradok is, mert nem kellek senkinek.
És mielőtt jönnének a barátok, hogy de ők itt vannak nekem... oké, tudom, hogy itt vagytok, de most nem rátok van szükségem, hanem egy TÁRSRA, egy férfira, ha mondhatok ilyent. Aki mellettem lenne, aki átölelne ilyenkor és megvigasztalna, aki szeretne. Mert kezdem feleslegesnek érezni magam, és elveszteni azt a kevés hitemet is abban, hogy talán nem maradok egyedül. namindegy.

vidámabb dolgok :'D hogy ne csak a siránkozásomat lehessen mindig hallgatni...

Tegnap Zsófiéknál volt egy JKA - japán kert avató, mert nem tudtuk teljesen eldönteni, hogy hogy kell helyesen leírni XD sztem japánkert avató, de nem vagyok benne biztos :'D
Szóval fent voltunk Zsófiéknál *fenn a hegyen, fennajánoshegyen XD amúgy nemtom milyen hegyen o__O;*
sushiztunk :'D vagyis mi csináltunk sushi és közben ettünk is belőle, amíg nem jöttek a többiek. Mert először csak Zsófi 2 bnője, meg Betti meg Zuzi meg én érkeztünk, majd (jóval) később a többiek is szépen lassan jövögettek :D
Sushi meg... csináltam egy tekercset, de na XD nemtudok ;o; bár első próbálkozásra nem lett rossz SZERINTEM XD, bár ezt az elkészítési folyamat közben nem mondtam volna meg XD

amúgy rájöttem közben, hogy nem tudok erről írni XD szal a többit címszavakban :'D
- volt alkohol XD amit én nem szeretek, ennek ellenére megittam 1 pohár vodka-narancsot, de én mondom, hogy utálom a narancslevet XD
- Máté licsilének álcázott abszintja :'D én nem ittam, de mások igen XD sztem én jártam jobban :'D
- anime openingek XD Pokémon, Dragon ball z, és a többiek :'D
- zenee XD k-pop meg mindenféle vegyesen :'D Gaga is :'D nocomment XD
- rajtam kívül Attila is csikis, és ezt mások előszeretettel ki is használták az este folyamán.
- szép a kert :'D a knorr-poharas "az lesz majd a kitörő Fuji" XD meg a torii-kapu, ami mászókának lett nézve :'D
- CSÁÁÁÁÁÁÁÁRLIIIIIIIIIII XD
- gólyatáboros tááááánc *o* XDDDD
- Kemi és Márió egymás hátán cipelkedés :'D
- ööö nemtom :'D
- korán hazajövés és kimaradás az éjszakázásból iz DISZLÁJK ・゜゜・(/□\*)・゜゜・わ〜ん

ha valami még eszembejut, majd leírom :'D
addig is...

KÜLDJE EL MINDENKI A KÉPEKET~ AZ ÖSSZESET, AMIT CSINÁLT~ onegaii~ köszi :'D


u.i.: sztem még életemben nem mondtam ki, hogy férfira van szükségem XD mert nem éreztem magam nőnek. nem mintha most igen :'D de azt se írom, hogy fiúra van szükségem, mert az meg úgy hangzik, mintha kb 15 lennék. pedig nem. lehet, csak én vagyok eltájolódva vagy valami XD
amúgy a szó megválasztásán van a lényeg, nem pedig, hogy tényleg mi kell nekem XD már ha most ebből lehet valamit érteni, hogy mit akartam. namindegy.

2 megjegyzés:

  1. :D Fru, ez tökéletes összefoglalás! :D Nekem a kertről kellenének képek. Mivel én azt nem láttam lol. :D

    VálaszTörlés
  2. sztem arról nem készültek képek XD legalábbis mikor kintvoltunk, akkor nem volt senkinél még fotógép :'D az csak az alkohol előbukkanása után került elő XD

    VálaszTörlés