2010. szeptember 9., csütörtök

~ the GazettE - Red ~

nesze nektek videó XD





megint ezüst, megint csillog.
megint szőke, megint csíkos :'D
Chibi apám, én így szeretlek XD

Reita átment indiánba.
vagy csak "vissza a gyökerekhez" alapon, megint azzal kisérletezget, hogyan tudna minél több kendőt a fejére rakni XD mint a kezdetekkor :'D csak akkor rájött, hogy ha az orrára, a szemére, a fejére és a szájára is tesz, akkor nem látja a basszgitárját XD
Reita apám, én így szeretlek :'D

Kai még mindig morcos, és lehet csak én keveslem a videóban :'D

és én is vissza a kezdetekhez majdnem XD
mikor még nem ismertem fel Aoit és Uruhát, vagyis nem tudtam elsőre megkülönböztetni őket. lehet csak hirtelen tűntek megint kicsit egyformának a videóban? XD lehet szemüvegben kéne néznem, nem anélkül :'D oké, felismerem őket, nem kell pattogni, csak egy pillanatra nem néztem oda, és máris nem tudtam hirtelenjében eldönteni, hogy melyik gitárost látom éppen XD
ennyit rólam :'D

2 megjegyzés:

  1. sztem elég regret fílinges a pv.Reitan röhögő görcsöt kaptam.eskü a köv pvben majd ő lesz úgy megkötözve mint a csaj?XDés nem csak te láttad a 2 gitárost egyformának.minimum hasonlóak.nekem nem jön be^^és már most to,h ezé h leszek én utálvaXD

    VálaszTörlés
  2. nem leszel te utálva <3 én nem utállak meg :'D mindenkinek lehet véleménye, és annak nem kell ugyanannak lennie, emrt az nem lenne izgalmas XD
    de nekem tetszik a szám XD de nekem köztudottan szar az izlésem még zenei téren is :'D

    VálaszTörlés