2011. január 4., kedd

~ 223 - új fejléc ... és Versailles mini-dorama

Igen, mert nekem is akkor kell újat gyártanom, amikor épp tanulni kéne...
Közben persze végig itt volt az ölemben a Krizantém és kard, meg a filológia lapok, amiket bogarásztam, miközben gondolkoztam, hogy legyen a kép... és hogy melyik XD
végül a következő kettő közül döntöttem:


és hát... az elsővel nem tudtam mit kezdeni, nem tudtam úgy megcsinálni, ahogy azt én elképzeltem XD *béna* Így Yasu-Aoi páros lett belőle... ne kérdezzétek, miért, mert én magam sem jöttem még rá XD
Mondjuk, ha valaki tudna valamikor segíteni, aki ért a photoshop és hasonló programok rejtelmeihez, az szólhatna és segíthetne az elsővel kezdeni valamit :'D

Na és egy apró hír, így a végére, amit az előbb raktak ki:

Program Name「Onegai kanaete Versailles」 [The accomplish a desire Versailles]

Program content:The prince which appeared infront of a noble-minded, poor, beautiful girl isvisual kei! The visual kei band Versailles try to fulfil the innocent wish of Koike Rina. A very funny 4 minutes variety・mini drama. Dressed with gothic fashion, the figures try to solve seriously an unreasonable demand. This just invites you to laugh yourself to tears!

Starring :Versailles(KAMIJO、HIZAKI、TERU、MASASHI 、YUKI)・ Koike Rina

First Broadcast

Daily broadcast January 17, 2011(Mon)26:20~26:25 (frame 5 minutes) [18.1. 2:20a.m.-2:25]

Tele Kanagawa January 21, 2011 (Fri) 24: 30-24: 35 (frame 5 minutes) [22.1. 0:30a.m.-0:35]

※ The broadcast time may be changed (first broadcast 10 minutes, later ones 15minutes deviation)


ez érdekes lesz, bár én szerintem végig fogom vinnyogni, ha meglátom XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése