2011. január 9., vasárnap

~ 225 - Masashi...? o__O/

szóval. kezdjük az elején.
történt, hogy yt a legjobb barátunk, én meg épp vágyat éreztem arra, hogy megkeressem azt a nemrégi Versailles videót/interjút/kommentet, amiben elhangzott az a bizonyos "ohyess~" XD csak nem tudtam, mi volt a címe, szóval csak beírtam, hogy Masashi versailles... és kiadott az első találatok között egy Ash vagy Alpha nevű bandától néhány számot... jó-jó, nem rossz banda, nézem a videót is hozzá, ami egy kép... és nézem, hogy az ott egy Masashi... o__O;
utána is néztem, mert emlékeztem, hogy játszott egy Ash nevű bandában. Meg is találtam, Ash 2000-2002 között. és néhány perces keresés után a bandáról is találtam infót, és tényleg a basszeros Masashi...
szóval XD
és még szerintem hasonlít is, szóval lehet, hogy ugyanaz :'D
bár ott még ilyen... erőst pink-vörös árnyalatban pompázott, amit elsőre nem néznék ki belőle, de miután biztos forrásból tudom (igen... Masashitól, ki mástól XD) hogy volt már pink haja olyan 18-20 éves kora körül, nem is egy árnyalatban XD nekem csak a világosabbikról van képem :'D

na de ez most valszeg rejtély marad, mert csak nem írok rá megint, hogy "figyu Masashi, találtam egy Ash nevű bandát, ahol a basszerosnak is Masashi a neve és kísértetiesen hasonlít rád... nem te voltál az véletlenül? :'D"
na ezt nem XD ehhez én túl usagi vagyok XD

na de akkor egy fél perc alatt összerakott kép XD
és még másik 2 kép :'D


szerintem akkor is ugyanaz a Masashi XD

és akkor egy Ash videó~

de azért kérek még véleményeket, hát ha csak így éjjel én látom meg a hasonlóságot :'D

szerk: ÉS MEGVAN XD
csak valaki kéne ide nekem, aki jól tud japánul, hogy ellenőrizze, jól értettem-e meg a japán szöveget XD
de~ elvileg ugyanaz a Masashi XD

2 megjegyzés:

  1. szerintem is hasonlít habár szerintem az Ash-es Masashinak szögletesebb az álla. o.o de lehet csak én vagyok vaksi.x'D

    VálaszTörlés
  2. :'D
    időközben már kiderítettem Masashitól az egészet X'D
    és ha jól vettem ki a japán szövegből, akkor tényleg ő volt az. meg egy koncertfelvételt is elnézve XD ugyanaz a mozgás, ugyanaz a gitárjáték... ugyanaz a Masashi, mint most, mínusz 10 év XD

    VálaszTörlés