2011. január 15., szombat

~ 226. mert unatkozni jó~

:'D
mert tanulás helyett csak ülök a gép előtt, és szinte semmit teszek.
mert 23-ig nincs vizsgám. bár attól még tanulhatnék, mert megbukni nincs kedvem XD
az elég volt japán nyelvészetből :'D de hát ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Pedig engem még érdekelt is az anyag, csak a kanjik utálnak... de nagyon XD

amúgy meg. eddig egész jól állok jegyileg. szerintem XD 5 darab ötös, 1 négyes, 2 hármas (a kínai és a kanjik XD) meg a nyelvészet karóm... még 2 vizsga XD mondjuk az angol az kevésbé néz ki jól, mint a japán jegyeim o__O; de ez van. a nyelvészet meg sehogy sem szeret engem, semmilyen nyelven :'D
bár így elnézve... nem is vagyok olyan jó tanuló X'D talán a nullánál több tanulás és szorgalom még jól jönne XD eddigi teljesítményemben nem sok energia volt XD mert mindig minden elvonta a figyelmem a tanulásról :'D

amúgy meg gondoltam, mekkora poén lenne visszaszokni az éjszaka aludni nappal fent lenni létre... hát nem jó! XD egyszerűen nem megy o__O;
megpróbáltam, hogy este el megyek aludni, amiből az lett 2 nap fennlét miatt, hogy délután 5 körül kiütve elaludtam, 7 után keltettek, hogy öltözzek pizsire és van vacsora is, mire morogtam egy "minnyámegyekoké"-t, megfordultam, és visszaaludtam XD és éjjel 1kor ébredtem... forgolódtam, aludtam, de 4:44nél tovább nem ment XD utána olyan fél 8-ig csak fetrengtem bámulva a plafonomat, majd úgy döntöttem, felkelek, reggeli és... nem tudom XD teszek-veszek a lakásban, gépezek, írok (amiből nem lett semmi ^^") vagy akármi... de olyan délután 5 körül már megint, mit egy félkómás keringtem a szobámban, szóval irányt vettem a párnám felé, el is aludtam, éjfél körül felkeltem XD utána sehova semmi XD
azóta se tudom, mikor milyen nap van... és azóta is délután már ásítozok össze-vissza és aludnék XD de tegnap! megcsináltam! XD meg ma is! XD mármint, hogy vissza is szoktam, hogy éjszaka vagyok fent XD mondjuk tegnap este sikerült bealudnom, és ma 11-kor ébredni XD és nem is vagyok most álmos, pedig ilyenkor már akármennyi alvás után az szoktam lenni... szal most jó :'D éjszaka jön egy kis Criminal minds~ *o* vagy valami hasonló XD

bár most kedvem lenne olvasni valamit... valamelyik nap az Abszolút kezdők 2-n kihaltaaaaam XD és várom a folytatást XD eskü feldobja a napomat, ha azt olvasom :'D
vagy lehet Danyt kéne újraolvasni... sokadszorra XD vagy az Egy páratlan... sorozatot befejezni ^^" ah :'D meg ott van a polcomon egy rakat könyv is XD *mert a fentebb említettek fanficek~ a legjobbak~*

hmhm... asszem most olvasok egy kicsit XD csak tudni kéne, hol tartottam~ Egy páratlan családban pl... valahol aaaaaaa 3. fejezetnél XD le se szedtem őket O__O; a többi meg Töpszlin van... óhje~ akkor azt máskor :'D *lusta*
*beleolvasott* nem... az első fejezetre sem emlékszem XD hol hagyhattam én ezt abba? O___O; *confused* de a 9. fejezetre emlékszem XD ezt nem értem :'D asszem inkább hagyom o__O;

*elment pancs és vacsit hozni*

ohyess~
van 3 vajaskiflim és egy májkrémes zsemlém paprikával *w* *bevacsizik éjszakára* mert most ez kell XD egész napi kajám egy kis tényérnyi tarhonya volt délben XD szóval a vajas-sós kifli paprikával most annyira *w*

jha és amiért elkezdtem a bejegyzést: unatkoztam és nekiálltam megkeresni a Yomi-Hitsugi fotózást, amiről azt hittem, hogy 2010-es... na és mikori? 2009 július O___O; hát ez meglepett XD
na de~ itt a kép~


szeretem ezt az embert ♥

2 megjegyzés:

  1. Szija! =) Most találtam rá a blogodra, az oldaladon keresztül. ^^ =D A lényegek lényege, amiért írok, azaz, h ez a 3 Hitsugi kép valami istenii *lelkiorgazmus Hitsugi fótói hatására* ^^' Nem kell hülyének nézni! Én csak egy ártatlan Hitsugi, Japán és Anime fangörl vagyok... *kawaii nézés* ><' Sayonara Mi~chan ^^

    chuu~

    VálaszTörlés
  2. ohoho~ hello~ :D
    örülök, hogy örülsz Hitsumnak :D

    utóbbi időkben, mintha megszaporodtak volna a Hitsugi fangörlök o__O; pár éve még mindenki félt tőle, most meg... nembaj XD max féltékenykedem egy sort és panaszkodom neki XD

    VálaszTörlés