2011. január 1., szombat

~ 221 AkeOme \(^▽^)/

明けましておめでとう \(^▽^)/

mert ezt az évet is túl éltük :'D valahogy...

az más, hogy a jelenlegi hangulatom eléggé ambivalenssé vált a délután folyamán... jelenleg egyetlen dolog, ami felvidít, hogy Junjit hallgatok XD a másik meg, hogy megnéztem a Sweeney Todd bonus dvdjét :'D kell egy Johnny~ és énekeljen nekem XD *hülye*
amúgy meg a hangulatom másik fele a béka segge alatt napozik...

na, de új év, kezdjük néhány fogadalommal XD nyilvánosan, mert miért is ne? :'D
- megpróbálok helyesebben írni, és nem rövidíteni és elgépelni dolgokat :'D
- megpróbálok kevesebb kaomojit használni, bár ezt inkább nem fogadom meg, mert nem menne XD
- megpróbálom nem lerágni a körmeimet minden egyes alkalommal. Ha letörnek sem. Inkább megkeresem a körömreszelőmet, vagy egy ollót.
- megpróbálok jobban tanulni. Igen, így a vizsgaidőszak kellős közepében ez jól jönne XD egyelőre lusta voltam tovább olvasni a könyveket, de! a keddi vizsgára már elolvastam a filológia jegyzeteket. kb addig emlékeztem is rájuk, amíg a végére nem értem XD
- megpróbálok megtanulni japánul. Ami hasznos és jó dolog lenne japán szakon XD ohyess~
- megpróbálok kevesebbet mutatni a hülye fengörl énemből. És megpróbálom azt inkább privátban magammal elintézni, és a blogom keretein belül :'D Még ha azt is mondják mások, hogy tök ari vagyok a fengörlködésemmel együtt, nem hiszek nekik. Mivel alapvetően engem is idegesítenek a fengörlök, szóval lehet magammal kéne először szót értenem ebben a témában :'D
- még az idén kiolvasom a J.R.Ward és Kresley Cole könyveimet *o* mondjuk nekik látok a 10-i kelet népei vizsga után, ha túl élem azt :'D
- nehéz, nehéz, de megpróbálom befejezni az írásaimat, amiket elkezdtem, és itt leledzenek a gépen :'D elsősorban talán az Aki-s yakuzásat kéne, aztán a SID fanclub-os kirándulósat... meg azt az egy szem yaoit XD *szegény Hitsum...*

- megpróbálom csak a vidám oldalamat mutatni a külvilágnak. Mindenkinek kivétel nélkül... Akár barát, akár csak ismerős. Úgy sem tudna javítani a hangulatomon és a lelkivilágomon azzal, ha az igazi érzéseimet mutatnám, és folyton bőgnék mindenen. Senki nem értené meg, hogy nekem nehéz, csak mondanák, hogy fel a fejjel, tegyek ellene valamit. De ha nekem egyszerűen nem megy? Évekig próbáltam megváltozni, de az idő múlásával egyre nehezebb lett az egész, és mára már szinte teljesen feladtam mindent. Így menekültem az én kis álomvilágomba, ahova nem kellett volna soha, mert nincs kiút... na de akkor maszkot fel...nehéz lesz, de menni fog... asszem... talán... Ha elbukom, akkor végleg összetörtem.

- Legutolsó, és talán legfontosabb: lemondok Róla. Elfelejtem, nem gondolok rá, mert csak fáj, hogy nem vesz észre. Nem, mintha annyira feltűnnék, de akkor is. Inkább nem gondolok rá, elfelejtem az érzéseimet iránta, hátha akkor jobb lesz. Bár ha jobb nem is, talán könnyebb.
Mert egyszer nem valami betegségben halok meg, hanem a magánytól. De ez max akkor is az én problémám lesz, mert nem vagyok eléggé szociális, és az emberek nem igazán vesznek észre. Pláne nem a másik nem képviselői. :'D
de akkor már még egy fogadalom: megpróbálok szebb lenni :'D és ezt nem fogom tudni betartani, mert ez az egy, ami eddig sosem sikerült :'D

na és akkor egy kis szilveszteri beszámoló röviden, szintén tőmondatokban, mert másképp nem tudok írni XD meg amúgy is, ami épp eszembe jut, azt fogom leírni...

- délutáni készülődés, hogy 4-5 körül odaérjek Doához: FAIL XD mert a Gazette NLSB konvertálódott, mondjuk végül csak itt hagytam, mert 63%nál járt olyan 3 körül :'D
- végül indulás a 15:33-as busz helyett a 16:03-assal :'D és 1 óra alatt kb ott is voltam, ami majdhogy nem egy csoda, mivel a suli közelebb van, és reggelente kb másfél óra kell, hogy beérjek...
- elolvashattam a kövi fejezetet a fanficből *o* és jelentem, függő vagyok, bár eddig is az voltam XD *mami elől titkolom, de Serg és Derék *o* ♥ *
- ettünk azannyátlazannyát XD
- volt kölyökpezsi :'D 2 is XD
- "A kicsik is 'felnőttként' koccinthatnak az ünnepi asztalnál a palackba zárt Kölyökkel." XD ez volt az éjszaka egyik csúcspontja XD ez kb olyan, mint a palackba zárt szellem? Dzsini :'D
- volt koncertnézés :'D bár a betervezett NLSB helyett, emrt azt nem játszotta le sehogysenem a lejátszó, volt Mucc - Irvin Plaza, meg ööö... *gondolkozik* Gazette :'D
- GazettE RCE bonus dvd :'D nem értem mai napig, hogy miért nem lehet őket napszemüveg nélkül elölről is lekamerázni... pedig Aoi is volt napszemcsi nélkül, és awwww *nyekereg*
amin jót röhögtünk, mikor Aoi mutatta, hogy rakja össze a program segítségével a dalokat. A dob rész XD na azt játszd le Kai-kun X'D
- megállapítást nyert, hogy Kainak hízni kéne -__-; és még mindig félek, olyan gebék lettek a lábai O__O; oké, hogy mára már tök izmos karjai vannak *wooooa °q°* de akkoris~
- Reita nagyon menőzött XD *és akkor majd innen fogok leugrani oda a közönségre* perszehogyne XD NLSG-n se ugrott le a korlátról X'D
- megnéztük még a Plegde bonus dvdjét, amin 3 szám volt a Budokan koncertről *w* nekem tetszett~ mert néha Chibioyának is van hangja~ ♥
- RCE koncert első felét is megnéztük *w* Aoi~ *elorrvérzett* szerintem akkor is direkt hagyta, hogy a felsője mindig felcsússzon~ az az ember... tökéletes... és egy hisztis picsa is néha, de ez mellékes XD amióta olvasgatom twitteren, egyre szimpatikusabb XD és egyre jobban szeressem~ ♥
- és a már lassan hagyománnyá előlépő szokás: Road of NLSG XD de most felirattal :'D mert képes voltam újra kiírni, hogy legyen rajta felirat XD
és még mindig megunhatatlan volt számomra :'D olyan jókat lehetett rajtuk röhögni XD Aoi olyan kis idióta volt, mikor ott rohangászott az öltözőben gitárral XD meg Reita, hogy ő majd felkapaszkodik arra a korlátszerűségre, és leugrik... Uruha meg közben ott mászkál, hogy nem tud elmenni vécére XD és Reita ugrása meg csak szavak... XD hát drága apám be lett oltva :'D
de Rukinak az a beszólása, hogy Sapporo nem Touhoku-n van? XD El vagy tévedve basszus XD mondták neki, hogy az Hokkaido-n van. Nem tudom ez hol volt általános iskolában XD

- aztán olyan hajnali 5 körül elmentünk aludni. Úgy volt, hogy fél 2-kor fel kéne kelni, hogy haza tudjak jönni, amiből az lett, hogy fél 2kor majd szívbajt kaptam az ébresztőm hangjától XD és visszafetrengtem... olyan fél 3-ig XD aztán kaptam pizzát *w* és eljöttem haza XD
és hazafele úton kezdtem el megint visszaesni a gödörbe lelkileg, bár lehet nem olyan számokat kellett volna hallgatnom, mint a Naraku, Carneval of Rust és a What a shame...
Azóta a hangulatom változatlan, még ha miközben leírtam az elmúlt napok eseményeit, visszagondolva rájuk elmosolyodtam.

na és akkor így a végére első idei aranyköpésem XD

*épp beszélgetünk Uruháról, meg hogy kicsinek is majdnem belefulladt a vízbe és az apja mentette ki*
Doa: Biztos nagy trauma lehetett neki.
Furu: Akkor ne menjen víz közelébe...
Doa: Japánban? XD

ezzel búcsúzom mára~

boa sorte~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése