2010. december 31., péntek

~ 220 - ami kimaradt :'D

na igen. Szóval karácsony után, 29-én Kameoékat meglátogattam Floráéknál :'D most jön erről egy rövid kis visszaemlékezés XD
*csakmert most már új év van, csak nem fejeztem be ezt a bejegyzést X'D*

dél körül találkoztam Roxyval, mentünk Floékhoz, mert sztem nem találtam volna oda, vagy nem tudtam volna bejutni XD innentől tőmondatokban beszélek XD
- ettünk fini husit meg krumplit :'D
- aztán tortát *o*
- BJD *o* a neveket sikeresen elfelejtettem, szal Roxy vagy Flo vagy Pon segijjen ki, ha látja ezt XD

- megérkezett Leri is *o*
- 5 körül jött Shizu is *o*
- és ő is lefotózta a sütijét X'D
- jókat nevettünk, röhögtünk, fetrengtünk XD
- Flot és az öccsét tetoválták~
- genki XD
- további röhögések és nevetések :'D
- aztán hazajövetel, Shizuval metrózás :'D

és ezeket csak azok értik, akik ott voltak :'D *főleg a genkit, hogy az miért olyan vicces XD*

baii~ boa sorte~

2 megjegyzés:

  1. majd még ismételgetjük az ien összefutásokat*szeret* ééééééééééééés balról jobbra Caim(Roxyé),Remi és Yami(Flooé)

    VálaszTörlés
  2. Poooooon~ *vetődik*
    köszi~
    és remélem még lesz sok ilyen összefutás~ már hiányoztok~ T__T *nyekereg*

    VálaszTörlés