2010. december 18., szombat

~ 217 - Animekarácsony, Daisuke ...

Na, szóval kezdeném a beígért Daisuke Takahashi videókkal, mielőtt el nem felejtem őket megint :'D

2010 Granx Prix Final sp


2010 Granx prix final lp


azt hiszem, nem részletezném D: majdnem itt bőgtem azokon az eséseken T___T *szeret Daisuke* ♥ remélem egyszer csak meggyógyul, bár ha ennyire hajszolja magát, nem hinném, hogy ez olyan hamar bekövetkezne .___.

~ Animekarácsony :'D
hát... XD
elájulva nem voltam tőle, igazából kb körülnéztünk és eljöttünk volt a dolog XD annyira nem tud már érdekelni ez az egész, max ha van olyan, akivel találkozni akarok, azért megyek el, és mert vásárolni szoktam mangákat meg mindenféle felesleges dolgot XD
Minr ma is... elköltöttem a nemkellettvolnaelkölteni pénzemet XD bár amíg nagyanyám nem tud róla, addig nem fáj neki XD
szóval mostani szerzeményeim:
- Kaori Yuki - Godchild vol 1 japánul
- Kaori Yuki - Grand Guignol Orchestra vol 1 angolul
- Kazuma Kodaka - Kizuna Deluxe edition 1 *o*

Kizunának annyira örülööööök *o*
Deluxe kiadás~ 1-2. kötet egyben és annyira imádom (mégmindig) XD ♥ __ ♥ egyszerűen nem tudom megunni XD
amúgy összehasonlítottam a Deluxe 1. kötetét az én sima első kötetemmel... érdekes módon más a kiadó és más a fordítás, szal vigyorogtam egy sort XD
elvileg úgy terveztem, hogy lehet eladom a sima 1. kötetet... de meggondoltam magam *o* ezt nem adhatom el XD
bár amit ma vettem, az elvileg idei nyomtatás, amiből arra következtetek (javítsatok ki, ha nem így van) hogy másik kiadó újra kiadja angolul? *W* mivel tudtommal, akik eredetileg kiadták anno, megszűnt, és így ritka és nehezen beszerezhető volt az angol változat.
ha nem így van, és én tudom rosszul, lehet javítani, bár senki nem olvassa, szal nem fogom megtudni, nekem van-e igazam, vagy tévhitben éltem eddig :'D

úh, olyan jó nézni itt mellettem ezt a sok Kizuna mangát *w*
igaz, hogy csak ez a Deluxe van meg, az 1. kötet angolul meg 2-3 németül XD deakkoris *w* apránként meg lesz mind~


In March 2010 Digital Manga Publishing announced that it had acquired the license and would release the entire series in six volumes, starting in September 2010.


wooooooaaaaaaa *o* ezt most találtam, és wooooooaaaaaaa *o* meg lesz ez a 6 kötet *w* annyira woooooooaaaaaa *o* ezzel most kicsit boldogabb lettem XD
ilyen könnyű nekem örömet okozni, és soha senki nem teszi meg, csak saját magam énnekem XD
úgyhogy asszem innentől ezt a 6 kötetet fogom keresni, és nem darabonként a megszűnt Be Beautiful kiadványokat XD

naésmég~
Doától kaptam karácsonyraelőre fülbevalót *w* fából faragott csellók *o*
ettünk lasagnat... azannyát-lazannyát X'D én szeretem azt a mélyhűtöttet kimikrózva XD

amúgy meg este hazafelejövet elment a maradék életkedvem is gondolataimba merülvén.
nem, ezen nem lehet javítani vagy akármi, ez már elromlott XD
majd sztem Serával beszélek megint, de most nem zargatom, had legyenek el Dáviddal különbenis asszem itthon sincs X'D
na majd vmikor jövőhéten, ha el nem felejtem... bár ezt úgy sem fogom tudni soha. namindegy, a lelki bajaimmal úgy sem tud senki kezdeni, én sem, és akire szükségem lenne, az a mai napon távolabb került tőlem. Nem, mintha valaha is a közelemben lett volna, szal... X'D namindegy, nemtom hogy kellett volna ezt megfogalmazni :'D mindegy is. inkább nem firtatom, még a végén teljesen beleőrülök, már ha ennél lehet jobban :'D

ennek örömére berakom a képeket a muffinjaimról, amiket csütörtökre csináltam X'D



amúgy meg a sors fintora, hogy mindig is szerettem volna valakit, testvért vagy rokont, aki korombeli vagy idősebb nálam. 21 év után kaptam egyet és örülök neki XD
de ez az egész dolog hihetetlen számomra, meg számára is :'D
nevet nem mondok, csak hogy kb másfél éve ismerjük egymást, és erre kiderült, hogy rokonok vagyunk XD
ha jól számoltuk ki anyuval, akkor harmad unokatestvérek vagyunk.
ha nem, akkor is rokonok X'D
hogy mik ki nem derülhetnek egy véletlen találkozásnak köszönhetően. Anyu sem számított rá, hogy nagybátyáéknál találkozik egy rég nem látott személlyel.
Anyu apájának az unokatestvéréről van szó, akit anyu sem látott kb 30 éve. és kiderült, hogy az illető unokájával ismerjük is egymást és jóban vagyunk X'D és rokonok X'D
namindegy, ezen vidulgatok még pár napig, utána alábbhagy az egész, vagynem XD de megpróbálok az illetőnek nem az agyára menni, ahogy eddig se tettem X'D


és ezzel visszavonulok mára X'D
olvasok vagy vmi, aztán alvás... mert mért nem vagyok álmos XD

baii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése