2010. december 5., vasárnap

~ 215. még élek... azt hiszem... ~

mert már egy ideje megint elfelejtettem magamról életjelet küldeni ide is...
facebookon és twitteren viszont fentvagyok :'D szal ott lehet zargatni, aki megtalál :'D

és megint nem tudom, mik történtek, mert nem tartom számon őket, meg nem is emlékszem rájuk XD
azt tudom, hogy megint jókat röhögtem Aoin twitteren :'D
és el fog költözni egy nagyobb lakásba~
ahol lesz szárítógép, mert a mostaniban nem lehetett neki, mert asszem kicsapta volna az egész áramot :'D
és mindig arról panaszkodott, hogy mikor csinálja a laundryt sosem tudja hogy megszáradnak-e a ruhái vagy sem :'D *meg hogy a vihar elfújja a boxerjait, ha kirakja a szárítóra X'D*
Hitsugi megint MonHannal játszik :'D *na meg Reita is, aki Aoit ébresztette, hogy adja neki kölcsön X'D* hülye kockák :'D de így szeressem őket~ remélem érzik :'D

amebán meg bejelöltem Chargeeeeeee-t :'D mert meg akartam nézni nála is a nyári koncertképeket :'D a Közivel és Masashival közös koncertekéit. ééééééés visszaigazolt, és akkorát röhögteeeeeeeem X'D imádom :'D

egyemmeg a fejeteket X'D *Jiro, Chargeeeeeee, Közi és Masashi*
és nem, nem masashi a legkisebb, csak nem állt egyenesen...
a többit nem rakom fel :'D

Masashiról jut eszembe: 2011es versailles naptár *o*
nekem olyan keeeeeeeelllll *o* samurai masashi~
ha valaki megveszi nekem karácsonyi ajándéknak, szóljon, és akkor nem arra költöm a karácsonyra kapott pénzem, mert mást is akarok venni... XD

és kaptam választ a kérdésemre: tudok venni koncertjegyet üdülési csekkel *w*
hammer zenebarlangban át tudom venni a ticketportalos jegyet, igaz, rá kell fizetni 7% kezelési költséget, de most nem azon fog múlni, hogy megvegyem őket XD
szóval~ Mucc, Apocalyptica és Girugämesh~ megyeeeeeek *o*

Mucc pont vizsganapra esik, de azt a vizsgát máskor csinálom, szóval nem érdekes XD
és bánom, hogy OZra nem megyek, mert ők meg koncert után dedikálást tartanak ;___; szóval, ha valaki megy és vesz cd-t vagy akármit, vegyen nekem is, kifizetem, de dedikáltassa nekem is *w* onegai~~~

egyetemet hagyjuk... most jelenleg ott tartok, hogy inkább kiugrom az ablakon és kihalok, minthogy folytassam... és vicces módon nem is a japán főszakos tantárgyaim meg vizsgák miatt aggódom, hanem hogy az angol minort nem tudom 4 félév alatt elvégezni... ha nem költségesen lennék, igazából nem számítana, mert csúszhatnék, de így nem tehetem meg... pedig nagyon úgy tűnik, hogy nem értem, hogy melyik órának mi az előfeltétele, vagy valszeg én vagyok hülye a táblázathoz, mert úgy vettem ki, hogy van olyan óra, aminek az előfeltétele az utána következő félévben vagy ugyanabban a félévben felvehető tárgy o__O; meg nem éppn teljesítettem a legjobban nyelvészeten és országismereten, szóval azok még érdekesek lesznek o__O; főleg az országismeret...

amúgy meg kiváncsian várom a kínai zh eredményét, hogy mennyire sikerült megtanulnom 1 nap alatt kínaiul XD sztem talán meglesz a 2es, majd kiderül :'D lehet jobb is, mert a fordítások jók lettek, na de a hibajavítós feladatok o__O; namindegy. majd csütörtökön legkésőbb kiderül :'D
holnap meg nem kell csak délután 2re bemennem egy angol óra miatt, mert hiányozni nem akarok, és kivéncsi is vagyok a szar dogámra... valahogy a betegségekkel és a belsőszervek elnevezéseivel nem vagyok kibékülve o__O; az előző meg 80% lett és az csak 3as... vicces... de hát azok a "rakd mondatba az összekevert szavakat" feladatok o__O; nem tudtam 3at befejezni, és ezen múlt a jegyem XD az élet vicces..... én kevésbé röhögök rajta...

Tegnap megnéztem (húgom inkább az ágyon gépezett) a 2009 - Lost memories filmet, és nekem tetszett *o*
utánanéztem neten, és elég sokan kritizálták itthon, hogy így szar meg úgy szar, de szerintem érdekes volt, és tetszett.
lényegében arról szólt, hogy egy párhuzamos valóságban kicsit átalakított történelemben Korea alávetettje Japánnak, aki megnyerte a VHkat, berlinre dobták le az atombombákat és hasonlók. 2 japán JBI rendőr, akikből az egyik félig koreai, eltávolodnak egymástól és ellenségek lesznek, csak mert mind a ketten a hazájuk mellett állnak ki. Egy csoport koreai fellázad, hogy visszaállítsák a történelmet. Hogy sikerült-e végül, azt nem mondom meg, nézze meg, aki kiváncsi :'D
itthon is meg lehet venni dvd-n meg le is lehet tölteni, van hozzá magyar szinkron is, bár én alapból nem nézek ázsiai filmet magyarul, szóval ennél sem tudom, hogy milyen :'D
amúgy a film nagyrészében nem is beszélnek koreaiul, hanem csak japánul, amin csak azért lepődtem meg, mert elvileg koreai a film :'D de a japán színészek között pl ott van Nakamura Toru, akit nem tudom, mikben láttam a Tokyo dogs-on kívül, de ismerős nekem XD
itt az előzetes:
szerintem nem a tegnapi volt az utolsó alkalom, hogy én ezt a filmet megnéztem :'D lehet legközelebb megpróbálkozom a magyar szinkronnal is, bár legutóbbi kisérletezésem során 5 perc után kapcsoltam át egy másik filmet eredeti hangra XD

éééééés tegnap voltunk húgommal meg oszttársával vásárolni, mert náluk is lesz ilyen ajándékozás. éééééés Alleeba mentünk és hazafele pont a kirkaodóvásáron mentünk keresztül és én nem tudtam ellenállani csábításnaaaak *w*
Tigrincs X3


és sikerült beszereznem egy Oxford japanese-english mini szótárat *w* ezzel el is költve a mikuláspénzemet, amit előre megkaptam XD
de babzsák tigrincs *w* kyah X3 *vinnyog*

lassan asszem ideje lenne aludni, mert gyilkos 2 hét következik x__X

baaaaaii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése