2010. december 22., szerda

~ 218 - new telefon X3

mert ohyeah~
2 napig rohangáltam az üzletbe, napi 3x mentem be kérdezni valamit, mire véglegesen az enyém lett *w*

neve még nincs, és nemtom mit állíthatnék be háttérnek, szal addig marad a Border mangából az a gyönyürű háttérkép *w*
decsakmert Masashiról nincs normális háttérnek beállítható kép XD pedig én próbáltam~

végülis. Samsung galaxy 3 lett a végén :3 szép is, okos is, mostmár zene is van rajta XD olvasni is tudok, játék is van... kell ennél több? XD
jha, japán szótárat is már ráraktam, majd sztem Doánál megnézem, melyik a jobb, mert valszeg én a másikat szedtem le XD mindegy :'D

amúgy meg tegnap nem töltöttem fel, mert elvileg fel volt, mikor átvettem XD
de ma meg hőgom játszott vele... ha összeszámolom kb 10 órát X'D és le is merült. nem tudom, ez normális-e vagy sem, ha 10 órán keresztül folyamatosan használatba van véve XD szupermárió meg kőtoszogatós játék XD meg ugye közben töltögettem le mindenféle szart, keresgéltem meg minden XD most raktam végül fel töltőre :'D

néhány óra szórakozás után sikerült rájönnöm, hogy tudok rendesen beállítani csengőhangot, és nem egyesével mindenkihez hozzárendelni XD
de csak 1 gigás memo van hozzá, szal gazdálkodnom kell most a zenével is... szal asszem még az mp4 az nálam lesz jódarabig, amíg nem kapok telóba másik memót :'D
meg majd vmi tokot is kéne neki néznem, mert abban a vászon Hitsugiban féltem szegényt XD mondjuk ma jól tűrte, de na. féltem én ezt, pláne h sikerült leejtenem 1 órája XD igaz h csak a fotelból esett le, és nem nagyot, mert a zsinórja felfogta... de akkoris x__X jobban kell rá vigyáznom~ drágavolt X'D

amammm~ nemotmmitakartamméééég~

jha~ nem telóval kapcs: filmetnézni XD vagyis sorozatot inkább... vagy Dextert, vagy a Bad Guy-t, vaaagy Antique movie *o*
de sztem leülök animézni XD *Junjou romantica~*

na leléptem animézni baii~

*leállt csengőhangokat töltögetni* nyuujj~ na majd holnap felrakom őket és megbabrálom az egész telefont muhahahaha XD *hülye*

u.i.: Hizaki fánkjai kurvajólnéznekki *nyálcsorgat a képre*
éééééés láttam a Versailles 2011es naptár képeit *w* kyaaah~ mostmár tuti kell nekem is egy T___T Samurai-sama Macchan~~~
egyemmeg a husi mindenét, dekurvajólnézki még mindig ezzel a sminkkel o.o *nyünnyörög és fengörcsöl* kell egy Masashi T___T *vissza animézni*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése