2010. december 16., csütörtök

~ 216. Daisuke, karácsony és nyígjeim ~

mert megint lemaradtam a műkorcsolya GPről ;____; a döntőről is meg a versenyekről is...
és most itt nyígek, mert Daisuke Takahashi olyan szépen teljesített a versenyeken, és annyira elbőgtem magam tegnap éjjel, mikor visszanéztem a döntőről a videókat ;____; jaj szivem, a térded lesz a végzeted .____.
de komolyan. lehet csak én láttam úgy, de tuti megint bajok vannak a térdével, pláne, hogy az egyik edzésen összeütközött a másik japán versenyzővel.
szóval gondolom ebből kifolyólag nem volt midnen 100%osan rendben a térdével...
először a 4 fordulatosat rontotta, bár annyira nem, csodálkoztam is, hogy nem esett el benne, aztán viszont a program felénél kezdett el hibázni, és kétszer is esett, szóval jó sok pontlevonás volt ott meg alulpontozás a programjaiban... pedig világ egyik legjobb korcsolyázója! de hát az a térdsérülése nem volt egyszerű, szóval nem csodálkozom, hogy még nem tért teljesen vissza önmaga.... remélem egyszer még újra a régi lesz, bár nemtom T___T legyen jól~
videókat majd a napokban külön berakok, most nem keresem vissza gomenne XD

karácsonyozás~
ma angolos csoporttal vol (lett volna...) egy kisebb party így utolsó órán, amiből kb a jegybeíráson kívül semmi nem történt, max mi beszélgettünk XD
na de én ugye kitaláltam, hogy mivel vihettünk enni-inni, így csinálok muffint. amiből az lett, hogy mire tegnap hazaértem, nagyanyám már elkezdte nélkülem, de még időben hazaértem, hogy nehogymán ő csinálja meg XD szóval végül én kevertem-kutyultam-alkottam, meg dobáltam a csokidarabokat és a meggyet bele a formákba X'D

és egy kérdés:
remélem mindenkinek ízlett, és nem haltatok ki :'D
kérem írjon ide kommentet, aki evett belőle, és véleményt kérnék, hogy milyen lett~
aki fb-n már írt, annak nem muszáj :'D még 15 embertől kérek visszajelzést kb X'D remélem túlélhető volt tényleg :'D

amúgy cukormázas díszítést akartam, de kiderült, hogy nincs itthon porcukor hozzá... szal azzal a kevés szines cukordekor miazistennel próbálkoztam, inkább kevesebb, mint több sikerrel, mert a fenyőim inkább nyilakra és gombára hasonlítottak, mint karácsonyfára, bár színesek voltak, mintha égősör lenne rajtuk X'D
holnap felrakom ide a képet, amit csináltam arról a 3 darabról, amire jutott dekor XD mert azok a másik gépen vannak, azt meg már nem kacsolom be :'D *Töpszlivel fetrengve ír az ágyból*

igen, tudom, too much information X'D mmint a fetrengésem :'D not public XD

amúgy meg Zsófi csinált szerencsesütiket *w* sikeresen szinte mindenki majdnem megette a papírkáját, ami bele volt sütve XD de legalább jókat röhögtünk :'D
kaptam angyalkámtól finom csokit *w*
de ennek mennyi volt az esélye, hogy az húzott engem, akit én húztam? X'D
remélem legalább derült egy jót a képeslapomon ^^"
tudom, hülye humorom van, gomenne érte, ha olvasod X'D m(_ _ )m

más:
nyíglődésemről meg csak annyit, hogy köszönöm Serának, hogy meghallgatott, ő az egyedüli, eddig, és valszeg a továbbiakban is, aki tud a dologról, akivel meg tudom beszélni az érzéseimet. Tudom, hihetetlen, de nekem sosem voltak olyan barátaim, akikkel ezeket vagy akármilyen más dolgokat ki tudtam volna beszélni. Sosem éreztem azt, hogy érdekli másokat, hogy éppen ki iránt mit érzek, hanem csak azt vettem észre, hogy senki nem hallgat meg, mindenki más beszédére jobban odafigyelnek... ezért is van még mindig, hogy ha társaságban elkezdek beszélni, és azt veszem észre, hogy nagyrészt másfele figyelnek az emberek, inkább elhallgatok, és úgy teszek, mintha mi se történt volna, mintha nem is akartam volna semmit sem mondani. Úgy sem fontos. Úgy sem érdeklem őket, max jópofiból és hogy ne bántsanak meg azért hallgattak előtte egy darabig. De idővel mindenki elfordul tőlem, így inkább magamban tartok mindent, amit mások általában kibeszélnek a barátnőjükkel/barátjukkal/haverokkal... szóval szocializálódás esetemben nullára redukálódott az idők folyamán, és nem éppen néz úúgy ki, mintha a helyzet megváltozott volna. Most sem érzem azt, hogy leállhatok beszélgetni, mert érdekel akárkitis a sok hülyeségem, a gondolataim, az érzéseim... szóval úgy én magam.
Meg nemtudom. kell nekem egy bizonyos bizalmi szint a másikkal, hogy ilyen dolgokat elmondjak neki. Serával asszem megvan ez a bizalom, gomenne másoktól, akik úgy gondolják, bennük is megvan ez, és még sem hozzájuk rohanok először midnen apró hülyeségemmel és lelki gondommal... talán majd egyszer nem csak egy emberben fogok ilyen szinten megbízni. remélem...

na más: megérkezett a monitorom és a nyomtatóóóóóóóm *o*
ma még nem kapcsolhattam be, mert kint kurvahideg volt és nem lett volna szerencsés egy hideg gépet bekapcsolni o__O; szal ma melegszik a szobámban *ahol tegnap megolvadt a tábla epres milkám XD udi de finom X'D*
szal kiváncsi lesek, milyen a képernyője bekapcsolt állapotban, mert így becsomagolva és kikapcsolva s szép X'D *hülye*
a nyomtatót meg össze kéne rakni... vagyis majd a géppel összekötni, bár evileg usb kábelt nem adtak hozzá... X'D namindegy, majd délután kiderül :'D

amúgy meg holnap megyünk megvenni a Mucc jegyemet *o* és ha azt sikerül az üdülési csekkel, akkor megrendelem rövidtávon az Apocalypticát és a Girugämesht is *w*
ééééés~ ápr 8-án vagymikor lesz Miyavi itt megint... sztem kihagyom, kell pénz másra, igaz jutna rá az üdülési csekkből, de na. nemtommég... lehet mégis megyek X'D
amúgy valaki küldhetne vmi linket vagy akármit, ahol meg tudom nézni, milyen mercheket hoz az -OZ- magával, hogy tudjam, mit akarjak dedikáltatni velük XD valszeg vmi lemezt, de még nem tudom, mik vannak. pólót tuti nem, az kurvadrága, a lemez olcsóbb XD bár lehet vmi poszter lesz a végén XD vagy a lemez... na majd meglátom, amint tudom, mik közül lehet választani XD

na de msot asszem megyek, átolvasom még egyszer az angol nyelvészet fogalmakat, mert lehet holnap megírom megint az első zh-t javitásképp. lehet ha jobb lesz akkor 4est is kaphatok X'D 68%om van és elvileg 74,5%tól 4es... szal lehetséges a javítás, bár már a felére nem emlékszem az anyagnak X'D vicces lesz ez :'D remélem, ha nem sikerül olyan jól, akkor az nem számít majd XD


bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése