2012. szeptember 17., hétfő

~ 311. Életjel vol. ööö

Mert még élek, nem kell megijedni X'D
Szülinapolás óta történt egy s más, bár kb semmi érdemleges.
- Elkezdődött a suli ohyeah~ bár ez sem volt zökkenőmentes, mivel az egyik angolos órámat nem engedte elsőre felvenni a neptun (kiderül, hogy a tanszéken a mintatervbe pluszba beírták a főszakosok tárgykövetelményét is, ami minoron nem kell, így nem tudtam addig felvenni, amíg ki nem törölték onnan. Rohangásztam is 2 napig, mire sikerült elintézni. )
- Itthon kb mindennaposak a veszekedések, mert miért is lenne ez másként :'D Nagyanyám folyamatosan kiakad mindenen, bár az esetek egy részében tényleg meg is van az oka, mert húgom nem tud viselkedni/szót fogadni...
- Nyugtatásként elkezdtem írni X'D Egy: mert nagyanyám kikészített a hülyeségeivel és ki kellett valahogy engedi a gőzt. Kettő: mert Aoi is kikészít X'D Mondjuk a legkiborítóbb az egészben az, hogy én írás közben kitalálok valamit, amilyennek én elképzeltem őt, erre vagy még aznap, vagy 1-2 napon belül kiderül, nem is lőttem mellé X'D Szóval vannak kiborító húzásai, és kb egy hete nem is nagyon írtam tovább a történetemet.
Röviden közlöm a tényeket, amik egyeznek valamilyen szinten XD
~ Aoi és a hangulatingadozása. Ez szerintem köztudott, könnyen ki is tud akadni, akár megsértődik, akár csak visszahúzódik a kis csigaházába és egy ideig totál sötét hangulatba kerül. Na meg szerintem ha ennyire hangulatember, tuti, hogy könnyen féltékeny is lesz és kiakad :'D (Van, hogy totál alaptalanul, mert ugyebár az a rózsaszín köd meg a zöldszemű... :'D )
~ A megnyugtató virágillat X'D oké, hogy szilvás-szakurás Dove tusfürdőt vett, én meg aromaterápiás-virágosra gondoltam, de na X'D nocomment...
~ Előre elképzeltem, hogy milyen ruha van rajtam, amit hát fogjuk rá, hogy megrajzoltam X'D Rövidnadrág és bő póló. Néhány órával később Aoinál látom twitteren, hogy szerinte ez a legjobb kombó. Na mondom, hagyjálmárbékén X'D
~ Az a pimasz kis mosolyka amit folyamatosan lenyom x__X ♥ Meg a vicceskedő viselkedése néha :'D

Egyelőre nem jut több eszembe, de nekem ez is épp elég volt, hogy kiakadjak :'D

Na, szóval tovább az események XD
- Ment a nagy pakolás, és anya megtalálta a gimis füzeteim dobozában az elveszettnek hitt magazinjaimat *w* Szóval nagy volt az öröm, hogy megvannak a Rock One és a német Bravo meg Popcorn magazinjaim XD (pár évvel ezelőttiek, és csak a japán bandás cikkek miatt vettem meg őket anno, mert hát németül nem tudok XD A Rock One meg francia, bár már azzal sem boldogulnék :'D)
- Szombaton volt keresztanyumék esküvője *w* Nagyon gyönyörű menyasszony volt abban a ruhában~


Azt hiszem ennyi :'D
Jelenleg örülök, hogy elkezdett nőni a körmöm XD bár a jobb kezemen 2 letört még múlt héten...
Jha~ Ma benéztem a könyvesboltba húgomnak megvenni a hiányzó biosz könyvét, csak mivel én 9-kor végeztem, a bolt meg 10-kor nyitott, gondoltam átsétálok a plázába és szétnézek a turkálóba XD Máskor inkább ezt ne tegyem, ma is gazdagabb lettem 2 felsővel, és szegényebb 1500 forinttal X'D *pedig nem kéne költekeznem, mert nincs pénz ;__; de bvah D: *
Imádom az ilyen bő cuccokat ♥ Meg ez a pillangó meg a páva *_______________________*

Na jó, ennyi voltam, majd ha történik valami, akkor írok XD
Amúgy amit fentebb említettem firkálmányom, nem rakom ki, mert túl személyesnek érzem. Három ember megkapta, ennyi is sok X'D

Ahhaha... Gondoltam megemlítem így a végére, hogy nekikezdtem a Junjou romantica mangájának X'D Annyira sírva visítok rajta X'D Onnan kezdtem, ahol az anime befejeződött, de nagyon kész X'D Ajánlom mindenkinek, én instant röhögést kapok tőle :'D
Ezekután majd Sekaiichi hatsukoi manga jön X'D Előre félek :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése