2012. szeptember 17., hétfő

~ 312. Help again? :'D

Tudtam, hogy valamit kihagyok, de jobb is inkább külön posztba rakni.

Szóval. Tegnap az egyik fb-s Nightmare csoportban láttam kirakva Hitsugi "új" tetoválását, a csuklóján levő kis csillagot. Ami igazából nem új, mert valamikor tavaly év végén csinálhatta :'D
Amiről viszont infót keresek, hogy tudom, Akinak (SID) és Lyunak is van ugyanolyan, és emlékszem, hogy láttam is közös képet valamelyiknél... És akkor help : aki tudja, kinél volt kirakva, akár twitter, akár blog akár fb, az segítsen már rátalálnom, mert még a gépemen sem találom sehol o__O;
Egyre rosszabb a memóriám, azt se tudom mit hova menthettem el XD De abban biztos vagyok, hogy láttam valahol.

Másik segíjjkérés: emlékeim szerint van Hitsugiéknak egy kis "bandájuk", ilyen kis baráti kör, amiben többek között benne vannak: Hitsugi, Aki, Lyu, Kenzo és még pár ember. Az a pár ember most nem lényeges, csak az, hogy valahol olvastam néhány éve ( ? ) hogy van ilyen közös nyakláncuk. Mindegyiküknek más színű kővel (azt hiszem Hitsuginak fekete van :'D )
És erről kéne valami biztosabb infó, mert sehol sem találok róla semmit o__O; lehet, hogy Hitsugi blogjában láttam (vagyis a fordításában ^^") erről infót, de az az oldal már törölve lett én hülye meg nem mentettem le szerintem a bejegyzéseket .___.

Szóval akárki aki tud bármi infót a 2 dologról, vagy akár az egyikről, ossza meg velem lécccccciiiii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése