2012. szeptember 25., kedd

~ 314: Look what arrived today from Japan *w*

Ma totál be voltam zsongva, vagyis már egy ideje XD Na de akkor kezdjük az elején.
Még tavasszal a Shattered-tranquility szervezett ilyen tombola féleséget, ahol kommenteltél x meg y cikk alá és kaptál egy sorszámot/kupont, amivel egy sorsoláson vehettél részt (meg külön is lehetett pluszba venni, esélynövelés szempontjából)
Gondoltam, mit veszthetek, írok pár mondatot a cikkhez (valami Conos Moi dix mois meg mitténmilyen cikk volt) megköszönöm, hogy leírták stb... Kaptam is 2 nappal később mailben egy kupont. Persze gondolkoztam, hogy na, legyen esélyem nyerni akármit, kéne még venni párat, de hát rájöttem, hogy pénz híján ezt nehéz lenne kivitelezni, szóval lemondtam az egészről. majd mikor totál elfelejtettem az egészet, jött az üzenet, hogy megvan a 3 nyertes, én vagyok az egyik. Gondolhatjátok mennyire örültem, hogy OMG sosem nyertem még tombolán itthon sem nem hogy neten XD
Lehetett válogatni, hogy mit szeretnénk:
- dedikált M10M jegyet a conról (vonzó ajánlat, mert Mana ♥ meg a többiek ♥)
- mindenféle bandától ilyen válogatott polaroid képeket
- legújabb Shoxx meg másik magazin
- egyéb merch cuccok meg pár album így randomban
- 3000 yenes bevásárlás a Tower Recordsnál.

Hát nem sokat gondolkoztam (na jó, de. mert vonzott a magazin is XD) így végül mivel kiderült, hogy Gazettéknek új lemeze jön ki nyáron, akkor legyen a levásárolható összeg.
Amire rákérdeztem, hogy nem pont annyi, mert 56 yennel drágább lenne, de elküldöm, ha kell, végül megnyugtattak, hogy nincs gond, nem kell elküldenem, többe kerülne mintha ők kipótolnák (nekem meg örök hálám érte, imádlak titeket ♥)
Szóval a sorsolás olyan tavasz végén lehetett, talán májusban? Szóval kellett egy kis türelem az augusztus 29-i megjelenést kivárni :'D De megérte~

Hozzátenném, rohadt ideges voltam, mikor szeptember elején írtam nekik, hogy akkor mikor küldik majd a lemezt, de csak egy hete jött válasz, hogy már feladták, 1 héten belül oda is ér. Ami ugye ma volt. (mondjuk majd még jön egy csomag, mert járt poszter is az albumhoz, csak írta a csaj, hogy nem akarta belegyűrni, majd vesz tokot és abban küldi kicsit később, de van poszterem is :'D)
Így fogtam magam, és mivel biztonsági okokból (nagyanyám nehogy megint kiakadjon hogy "mi a szart vettél már megint" ) a csepeli címre küldettem a csomagot. És ma hazafelé beugrottam, hátha jött értesítés. És ott volt *w* (az van ráírva h tegnap délután 1-kor volt a postás, ami valszeg nem igaz, mert anya otthon volt akkor és nem jött. szóval tuti olyan 4-5 fele járt ott... na nembaj)
Így kénytelen voltam kis kitérőt tenni és vissza Csepelre a postára, és tökre meglepődtem, hogy A/4es borítékban jött. Eddig mindig kisalapú volt vagy poszterrel olyan hosszú, szóval meglepett. Egészen addig észre sem vettem, hogy miért ekkora, amíg alaposabban meg nem néztem, hogy mi is van ráírva, mint tartalom: cd 1, magazin 3 és sticker 1.... na mondom búúú dejó *w* megint kaptam ingyé magazint XD (mint anno mikor cdjapan rendelés mellé is raktak egy csomót XD )
Aztán meg jött a meglepetés, persze már majdnem mikor hazaértem és a kezemben nézegettem a borítékot (meg virult a fejem XD az a lemoshatatlan vigyor XD) és megláttam, hogy 19-én adták fel. Egy pillanatnyi hatásszünet és majdnem kihaltam, hogy basszus, mennyi az esélye, hogy amit kinéztem ingyenes Club ZY magazin legyen benne? Mert itt nyekeregtem, hogy nekem kell, mert asdfghj AOI~ ♥
Végül itthon nem bírtam várni amíg felérek a szobámba, szóval kaja előtt a konyhában nekiestem a borítéknak és ott vinnyogtam a család előtt (vagyis csak húgom meg anyám előtt) hogy BVAHAHA AOIS CLUB ZY OMG NEMHISZEMEL XD

Szóval most nagy az öröm :'D Meg megkaptam még egy előzőt is, amiben Chiba mutogatja a csupasz habtestét X'D

itt a kép a kis gyűjteményről, amit kaptam ♥


Más: köszönöm a mai napot Pon~ ♥ 。+゚(*´∀`*)。+゚ 
Úúúúúúúgy hiányoztál és örülök, hogy összefutottunk meg kávéztunk meg mászkáltunk XD és akkor hétfőn folyt köv :'D

Ilyen finom kávét ittam *w*

Pedig csóró vagyok XD De most még valahogy belefért XD Hétfőn nemtom mi lesz :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése