2012. szeptember 20., csütörtök

~ 313. Életjel vol 2 :'D

Tegnap találkoztam Shizuval, mert megígérte, hogy odaadja a Genji filmet~ *o* végre meg tudom nézni~ XD Tavaly óta erre várok de komolyan :'D Csak mert marhára izgatja a fantáziámat Ikuta Toma, mint Genji. Csak mert nekem amikor meghallom Toma nevét, vagy csak meglátom valahol, első dolog ami eszembe jut, a Hanakimi azon klasszikus és megunhatatlan jelenete, amikor csipkés bugyival a fején és egy melltartóval az asztal tetején táncol és énekel, hogy "Homojanai~" X'D Na most ezek után képzeljem el Genjiként... egyelőre nehéz, pedig már rengeteg más szerepben láttam (ettől függetlenül akkor is Nakatsu szerepe ami a fejemben marad X'D)

Na, de egy ideje amúgy is keresem a film OST-jét, legnagyobb bajom, hogy sehol sem találtam (pedig japánul is kerestem XD meg kínai oldalakon is, ahol találtam egy linket, ami nem működött....) Viszont megtaláltam a filmhez a letöltőlinket X'D Mindezt miután tegnap felraktam gépre, amit Shizu szedett le még Kínában X'D

Ezen kívül megkaptam az evőpálcikákat is *w* Annyira übercuki mind a kettő, hogy húgommal nem tudtuk eldönteni, melyik kié legyen szóval aranyközépút és ment a közösbe XD Aztán amelyik előbb a kezünkbe kerül, azt használjuk :'D
Meg kaptam csörgős bizgerét *w* fel is raktam a telefonomra, vicces lesz így órán előszedni X'D majd ügyes leszek X'D

Aztán délután anyuval beugrottunk vásárolni, én meg kikunyeráltam, hogy veszek zizit X'D olyan mérőset zacskóban... Kicsit megindult az egész, szal most húgommal fél kilónyi zizin osztozunk X'D



Igen, tudom, gyerekeknek vannak ezek a tanuló pálcák, de ez kit érdekel X'D


u.i.: láttam a villamoson egy srácot "Save the world do nothing" feliratú táskával :'D szerintem ötletes XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése