2012. január 1., vasárnap

~290. AkeOme~

皆さん、あけおめ。(◣﹏◢)ψ゙

yeey~ ezt a szilvesztert is túléltük, nem is akárhogy XD
na, de~ idén is Doánál köszöntöttem az új évet, harmadik éve már~
és hagyománnyá vált a Road of NLSG megnézése is XD kölyökpezsgővel kiegészítve XD
szóval idén is maratoni Gazette koncertekkel és videókkal ünnepeltünk szilveszterkor, hát vicces volt X'D főleg mikor minden apró hülyeséget észrevettünk, főleg NLSG alatt, hogy Rukinak ki van szakadva a hónaljánál a kabát XD utána ki is hullott valami fehér anyag belőle, gondolom a bélése (amit alapból nem értek, miért kellett encore-ra kabát...)
amúgy meg amit megnéztünk:
- M.R.D. (2005-ből XD hát vicces volt az biztos XD)
- Road of NLSG
- NLSG (hogy a koncert ne maradjon ki, úgyis régen láttuk már XD)
- Tokyo Dome koncert (aminél az 1. dvd valszeg rosszul lett leszedve, mert kb 1 óra körül elakadt...) + backstage rész is~
- Making of DIM (mert én szeressem ♥)

asszem ennyi volt XD meg persze össze-vissza röhögtünk mindenen XD pár dolgot fel is írtam közben, mert azt is kell, főleg saját szórakoztatásomra, hogy később visszaolvashassam XD
legjobban mondjuk koncertek alatt röhögtünk a sok apróságon, mint
- Ruki szakadt kabátja
videó:
(am NLSG - Linda alatt)

- Uruha nem veszi észre magát hol a keze X'D
- a sok "jaajdeaww~" amikor akármilyen fanservice, de inkább csak ölelkezés volt meg akármelyik vigyorgott :'D
- még több apró hülyeség amikre csak a videó közben emlékszik az ember, ha nézi, jelenleg nem jut több eszembe XD
- Dome koncertes backstage alatt, amikor Reita MINDENKIT letaperol, hogy "te mennyire dokidoki" kivéve Rukit. amiből arra következtetünk, hogy AKKOR ŐK EGY PÁR XD *hagyjátok kibontakozni a hülye fengörlöket na~*
- Uruha "toireikenaaaai~" beszólása, miközben Reita "komoly" dolgokról magyaráz a kamerának XD aztán Uruha elmegy a másik irányba, majd visszajön... és... HOLAKEZED X'D *visít*

videó: olyan 2:10 környékén kezdődik. a holakezed pedig 3:28 körül, mikor visszajön Uruha XD

angol felirattal (rosszabb minőségben o__O;) ugyanez:
http://youtu.be/3hDNkKIxHvQ
olyan 8:25-től és 9:44 környékén :'D

később meg, vagyis inkább már reggel/délelőtt a jövőt vitattuk, és ki találná ki, hogy merre ment el a téma X'D természetesen Gazették irányába. ki gondolta volna :'D
szóval ez a hogy éljünk meg japánban sokadik felvonás:
- sátorozunk és követjük őket a turnén XD
- vagy veszünk egy lakókocsit és a turnébusz után kötjük.
- de ez túl költséges lenne XD így: beköltözünk a turnébusz hátsó részébe XD mert láttam a szemem előtt azokat a film/anime jeleneteket, amikor a félelmetes hátsó rész (vagy elkerített) olyan titokzatos és sötét aura veszi körül. na ott lennénk mi X'D
- aztán persze jönne a rendőrség elvinni minket (de hát a japán rendőrök olyan segítőkészek X'D) mi meg persze ügyesek vagyunk és hozzábilincseljük magunkat valamelyik taghoz a kulcsot meg eltüntetjük X'D
- persze közben ugye látszik, hogy egyáltalán nem japán fengörlök vagyunk, de azért mi is japánul karattyolunk, a bandatagok is és kész káosz lesz X'D
- másik lehetőség: akármelyik bandatagra főzünk, mosunk, takarítunk XD bár én kevésbé főzök, mert azt nem tudok, pláne ha japán szakácskönyvet rakna elém valamelyik XD ha számomra is érthető nyelvű a szakácskönyv, akkor kisebb katasztrófa árán, de főzök :'D
sushit viszont tudok csinálni, remélem ez kezdésnek jó pont X'D
Ruki esetében kerüljem a gomba, (édes?)burgonya és a piiman (zöldpaprika) belekerülését az ételekbe :'D meg talán még az epret is (bár múltkor megette a műsorban az eperkrémmel töltött akármit XD bár lefogadom, hogy Reitának adta, miután beleharapott és nem ízlett neki XD sajnos rádiózáshoz nem járt kép D: )

más, de még mindig a hülyeség XD
mert ugye aludni is kell(ett volna XD) ami persze nem jött össze egy darabig.
na de a sötétített szobában fekve annyi hülyeséget összehordtunk és fulladoztunk a röhögéstől X'D
innetől kiraknám a 18-as karikát a bejegyzésre, és amúgy is csak erős idegzetűeknek ajánlott tartalom következik XD (ha az eddigiek nem lettek volna azok :'D)
- családi viszonyokat boncolgatva: az már tisztázott volt eddig is számunkra, hogy Ruki és Reita az apáim. Aoi lett a keresztapám. amiből nemtom hogy jött, hogy Uruha meg a keresztanyám, de lényegtelen. Szóval Uruha lett a tündérkeresztanyám. rózsaszín csillagos varázspálcával X'D (mert hülye perverz desu XD) azt majd megoldjuk, hogy lesz rózsaszín és csillagos X'D
- (épp melegünk volt, szal vegyem le a fűtést, mire én) 3-ason fűt uruha? nem ő a pék XD Rei a pék XD nem fogdosta le Rukit ezért sütnek XD
- majd én főzök Aoinak. de inkább Reita süt. uruha meg varázsol. (mire Doa: ) TE AZT MEGENNÉD? AMIT AZ ODAVARÁZSOL? XD (leragadtunk a "varázspálcánál" X'D )
- Uruha a cukrosnéni :'D a csillagos varázspálcája miatt XD és milyen jól nézne ki olyan zöld tehénfejőlány ruhában, abban a kantárosban :'D Ruki meg amilyen ízlése van, felvenné a férfi változatot X'D
- majd Ruki befenyít Uruha pálcájával XD
- chinchin (ami japánul a f*sz XD) és van olyan, hogy chinchindensha, ami a villamos X'D (angolul a streetcar/trolley) <-- mert a japán "villamos" is sárga X'D
- valamelyik nap valaki tatsurout megkérdezte, hogy mit csinál épp, mire a válasz: szarok. mire most ez megint felemlítődött, na meg az is, hogy Uruha nyilatkozta, hogy mikor vezet, fáj a hasa, na meg hogy a koncerten a szünetek neki vannak kitalálva, hogy elmenjen wc-re XD én meg akkormár vegítsük a kettőt és Tatsu meg Uruha együtt mennek wc-re X'D *innentől nem írnám le a lefolytatott beszélgetésünket, mert éktelen vihogásba fulladtunk XD*
- Doa: az estimesében megy a maci. én: a málnásba? XD Doa: neeeem. az estimesés maci hasonlít Rukira. én: aki megy a málnásba? XD Reita a málnás, RUKI MEGY A REITÁBA X'D *szintén éktelen vihogásba fulladtunk* aztán, hogy a maci társa a manó az meg Reitára hasonlít. én: nem fordítva? már a méreteket figyelembe véve Ruki inkább manó, mint maci :'D *szintén vihogásba fulladt beszélgetés XD*
- Óz a nagy varázsló, ki melyik lenne: Ruki lesz Dorothy a piros cipellőkben (mire én bevisítok, hogy Devil wears Prada piros cipellők? X'D) Reita lesz az Oroszlán, mert gyáva (és nem taperolta le Rukit XD) Aoi lesz a madárijesztő, mert neki ész kell :'D Uruha lesz Óz, mert neki van pálcája X'D (még mindig a rózsaszín csillagos pálcánál voltam elakadva) és Kai ki legyen? én: ő lesz a Fakutya! mert annyit mosolyog! XD az a macska, tudod... vagy várj... az Alice Csodaországban, az nem ez a film X'D *képzavar befigyelt X'D*

na, kb ennyi volt, még folyt egy darabig az elmúlt beszélgetés, de Kai nem lett eldöntve (talán a Bádogember, de azt elvetettem D:)
Aztán még aludtunk egy kicsit, mert annyira lefáradtunk részben a koncertnézéstől, de leginkább a sok röhögéstől :'D remélem a szomszédok élvezték a műsort amit lenyomtunk 2-3 órán keresztül XD (mert Uruha rózsaszín-csillagos-varázspálcás tündérkeresztanyámtól az Óz szereplőgárdáig kb 2-3 óra telt el röhögve XD bár tipp hogy fél óra ebből csak fuldoklással telt XD)

na, ennyi voltam mára, meg egy időre, mert igazából tanulnom kéne, mert még egy csomó vizsgám lesz, leginkább japán alapvizsga, amin egyelőre mivel japánul nem tudok, nemtom hogy megyek át X'D bár erőst olvasgatom a könyvet meg a kanjikat, de valahogy... mire a végére érek a negyedére sem emlékszem -____-; az én agyam sem a régi már sajnos és nem fér el benne annyi infó, mint régen...

na, de mindjárt holnap van, lassan menni kéne aludni, de már nem vagyok álmos XD *bagolykodik UHHUUHHH XD*

erről jut eszembe, hogy miközben Doánál olvastam, ő addig Egy Akatsukis életét nézett, én meg fél füllel azt hallgattam, így az olvasás kicsit lassan ment X'D "mert nem mindegy hogy HUUHHUHHH vagy UHRHRRUHRRR" X'D *nemtud írásban galambhangot kiadni*

jha~ meg kaptam Doától karácsonyi ajándékot *___________*
olyan napfényre bólogatós/táncolós virágot *_________*
amit odaraktam a tv elé, mert mikor hazajöttem anya épp befoglalta a gépemet így nem tudtam idejönni, gondoltam hogy addig nézzünk RCE backstaget... pont Reitánál jártam, mikor odatettem a tv elé a virágot és ELKEZDETT MOZOGNI X'D bvahaha X'D
így a virág neve Ruccsáááááááááán lett XD (köszönet az elnevezésért Ponnak XD )

pá XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése