2012. január 11., szerda

~ 291. a gyilkos hét :'D

az elmúlt 1, de inkább másfél-2 hét eléggé gyilkosra sikeredett XD először a vizsgákra tanulás (vagyis inkább csak a japán alapvizsgára tanulás) volt az, amitől becsavarodtam, utána jött a többi is XD
péntek óta 6 vizsgán vagyok túl ebből az alapvizsga 2 része (sajnos az írásbeliből UV lesz u__u), angol leíró nyelvtan írásbeli, 2x mentem japán filológiából (csak mert 24-ig én nem várok h hátha akkor mehetek javítani XD csak mert a keddit elcsesztem, bár nem javította ki...) ami egyik tegnap volt a másik ma reggel XD meg délután még egy japán társtöri is bejött (Tokugawa kori társadalom :'D ♥)
tanulás ott megrekedt, hogy a pénteki japán után élni nem akartam, nemhogy tanulni XD na de rávettem magam, végigfordítottam a Shiru szövegét ami a szóbelire kellett, aztán úgy gondoltam, hogy az agyam kellőképpen betelt és semmi több információt nem képes befogadni, szóval a tanuljunk leíró nyelvtanra élből veszett ügy volt, így maradt a próba cseresznye, ami sztem bejött XD nem volt a ZHban terminológia, aminek nagyon örültem, de volt helyette angol-magyar és magyar-angol fordítás, mondatátírás, mondatjavítás stb... sztem egész jól sikerült, de majd kiderül a szóbelin X'D (am az egyetlen bajom az angollal, hogy gyakorlatban tudom használni, na de az elméleti részét sosem tudtam x__X pl terminológiák XD szép lesz a szóbeli...)
aztán~ kedden jött a filológia, amire 1x voltam képes végigolvasni a jegyzetet, de abból se sokat fogtam fel, a kanjilistával meg szintén így jártam XD na de ma megvolt belőle az ismétlés, mert mára meg megtanultam (csak mert ugyanazt íratta meg ma is, mint tegnap X'D így nem volt nehéz mit kell tudni XD)
aztán társtöri... hát... na az volt az ami tényleg zsákbamacska, hogy mihez kezdjek XD mert elolvastam a Yamaji Tokugawa részét, a felét már reggelig el is felejtettem, hát még délutánra X'D gondoltam, hogy akkor beszélek majd neki a külkereskedelemről meg az elzárkózásról, aztán mikor bementem, közölte, hogy az előttem levő vizsgázó a falusi életről beszélt, akkor én beszéljek a városiról X'D innentől filmszakadás és alig bírtam összeszedni az emlékfoszlányokat, amit elolvastam, végül inkább hármassal távoztam, mert már éreztem, hogy ez a vesztem XD rosszul esett, hogy megtört a tanárnál az ötös sorozatom D: de hát ez van u__u most sem voltam bent 6 percnél tovább X'D

Na és most van 1 hetem a következő vizsgáig, ami 19 szd-i brit irodalom :'D nagyonjó :'D át kéne nézni, hogy milyen művek kellenek még pluszba, kinyomtatni az írók/szerzők életrajzát...
utána másnap meg leíró szóbeli lesz, szal arra is kéne tanulni XD (ez asszem 18-19-e) 23-án filótöri :'D na az lesz a kegyelemdöfés úgy érzem :'D hogy abból hogy megyek át, még nem tudom x__X

amúgy meg ha következő életemben egyetemre akarok járni.... beszéljetek le róla u__u hacsak nem leszek egy zseni, mert akkor lényegtelen X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése