2012. január 28., szombat

~ 294: turi-turi ohyeah~

na, voltam turkálóban, mert késztetést éreztem, hogy bemenjek legalább szétnézni XD aztán mit ad isten, ottragadtam és vásároltam XD
végeredmény:
- 1 fekete farmer
- 3 Ruki-csöves-encore felső X'D szerintem tényleg olyan az egyik X'D
- 2 szoknya

nem tudom, mikor fogok én szoknyát hordani, valszeg nem ilyen hidegben :'D pedig sztem harisnyával párosítva még hideg se lenne annyira... de nem fogok nagyanyámékkal leállni vitatkozni, hogy miért télen akarok szoknyát venni, nyáron miért nem, meg hogy egyáltalán minek veszek fel szoknyát X'D
na meg alkatilag is jobban tenném ha nem öltöznék lengén, még a végén megvakul a nép X'D hahhahhahh XD ...

na, képek~
minőség olyan amilyen, nem tud a telefonom fotózni D: vagy én nem tudok fotózni, lényegtelen X'D

a felső szoknya az sötétbarna, csak a képen ez már nem látszik o__O; a másik fekete~
ez szerintem olyan Ruki-csöves-encore-felső XD csak lilában XD
fekete "kötött" akármi jó hosszú felső *______*
sima fekete, hasonlóan csöves felső X'D

2 megjegyzés:

  1. Oh, ezt én jól ismerem! :D Peeeersze, csak szétnézni, mi? :D Én már önvédelemből nem megyek be üzletekbe, mert tuti végem van, valami úgyis a kosárban végzi,én meg koplalhatok. XD

    VálaszTörlés
  2. XD hát most én se fogok vásárolgatni egy darabig az biztos :'D igazából azért mentem be, mert a farmerom szétszakadt és kellett másik, de olyan feketét csak turkálóban találtam eddig amit imádok XD szal vettem gatyát... meg felsőket X'D *nem tudta megállni*
    szóval most pár hónapra amíg szét nem meg ez a gatyám is, nem vásárolok semmi ruhát XD

    VálaszTörlés