2012. január 27., péntek

~ 293: elmúlt napok eseményei :D

nem, mintha vicces lenne.
kezdjük a vizsgákkal, aztán menjünk a vidám dolgok felé :D
Szóval. 18-án volt egy 19-20. századi brit irodalom... ami nem éppen úgy sikerült, ahogy szerettem volna, de én ott örültem, hogy vége volt XD Talán más tételről jobban tudok beszélni, de hát na. Coleridge - The Rime of the Ancient Mariner... nem is lett volna vele gondom, ha nem fejből kellett volna emlékeznem a versre, amit még szeptemberben olvastam utoljára XD na de hármast kaptam, ennek is örülök, büszke nem vagyok rá, de ez van. (leginkább a hosszabb művekre koncentráltam meg az írók életére, a költőket valahogy rövidre fogtam ^^" ez lett az eredménye....)
aztán~ a rettegett filótöri :'D bevallom, rettegtem bemenni, mivel már kétszer meghúztak a tárgyból. Egyszerűen nem voltam képes felfogni sem, nemhogy megjegyezni hogy melyik filozófusnak milyen elméletei voltak. Mindig eljutottam Platónig és Arisztotelészig, onnantól jött a káosz XD mondjuk most napokig csak olvastam a jegyzeteket meg írkáltam, hogy mi a lényege, így könnyebben megjegyeztem. szerencsémre Arisztotelészt kaptam, de mint mégsem volt szerencsém, hiányos volt a tudásom. Szépen levezettem az Nikomakhoszi etikát, igaz csak röviden sikerült néhány mondattal, a végén már nem tudtam, hogy mi Arisztotelésznél az erény, legalább is nem teljesen, így ezzel a tétellel nem volt megelégedve a tanár ^^" ez így kettes. na de mivel 3 tétel van, ami esetemben egy Schelling és egy Aeropagita Dénes volt, így azokat is ki kellett fejteni. bár most szerencsére úgy kérte, hogy írásban fejtsük ki, ő meg elolvassa és belekérdez 1-2 dologba, ami nem tiszta. Schellingnél amúgy rosszat néztem XD mert én írtam neki az "emberi szabadság lényegéről" csak azt nem vettem figyelembe, hogy az előző félévi tétel volt :D idén a művészet filozófiája lett volna, de mivel tudta, hogy idén nem voltam bent, és feltételezte, hogy a tavalyi tételsort tanultam meg, így elfogadta 4/5-re a tételt, Aeropagita is 5, így lett ez egy kerek hármas XD hozzátenném, megadta volna a négyest, de én inkább megköszöntem a lehetőséget, és ne kértem további kérdéseket más tételből, mert ezután a három után gyönyörűen data delete volt a fejemben mikor kivittem neki a lapot XD

na ezután szerintem nem volt más vizsgám. jha de! leíró nyelvtan...... öh. hát tanárnő nem volt épp a legjobb hangulatában, ennek köszönhetően (na meg hogy az agyam egyszerűen képtelen volt rendeltetésszerűen működni) mindenbe belekötött, a fordítástól kezdve a 2 tételbe, amit el kellett volna mondanom. Nézzük csak, hogy nézett ki a felelet: volt egy pár mondat fordítás, nem életem legjobbja, ez tény, de egyszerűen nem jutottak eszembe a szavak, meg egyéb "csakezenazóránhasználjuk" kifejezések. na. aztán a 2 tételre meg gondoltam felírok a lapra néhány példát, ami eszembe jutott óráról, gondoltam majd kifejtem neki szóban. Mire a feleltre került a sor, nem jutott eszembe a másik nyelvtani kifejezés, innentől kezdve elkérte a lapot, ránézett, hogy ez kevés, jöjjek vissza 25-én. Nálam innentől totál blokk, ellenkezni sem volt erőm, tudtam, hogy én maradnék alul, mondjuk az írásbelimet nem nézhettem meg, csak annyit láttam, amíg ő előttem fellapozta, hogy mi volt a hiba. Amennyit láttam belőle, az az volt, hogy szinte minden fordításom 5 meg 4 pontos volt, 1-2 feladatnál volt kihúzás és ennyi. nem láttam végig, lehet ott rontottam el valamit, mert csak 2+ lett o___O; pedig jobbra számítottam. na de ennyit erről. nem értek az angolhoz. Végül amúgy annyira bepánikoltam, hogy 25-én el se mentem vizsgázni, megkímélve magam s az idegeimet.

Helyette tartottunk Doával egy szilveszterhez hasonló Gazette videó napot X'D jónapot XD
Mielőtt mentem, persze megtudtam, hogy a mekiben a hepimílhez pokemon meg my little pony van ajándékba, így muszáj volt bemennem venni X'D éljen a kupon, vettem kettőt :'D na most ez így vicces volt XD
bemegy egy húszonéves, fekete minden, bőrkabát-farmer, bakancs, táskán egy koponya (ami egyébként BMMP logo, de lényegtelen XD) "kérnék 2 hepimíl menüt" csaj meglepődik, aztán: "van fehér meg fekete pokemon, melyiket kéri?" "nincs másik?" "hát... vannak még a lányos játékok, lila póni. ez itt" mutatja nekem, mire közlöm, hogy kérek 2 lila pónit X'D kicsit nézett, hogy akkor most csak szórakozok-e vele vagy sem, végül adott 2 lila pónit XD (azóta húgom mondta, hogy neki kell a fehér pokemon, mondom max pénteken beugrok és veszek neki hazafele vagy mittén. nincs már kuponom D: )
Na, aztán megyek Doához, kezemben 1 doboz hepimíl, másik a táskámban, a 2 pohárral meg zsonglőrködtem, amíg átértem, persze apuka a gyerekkel nézett nagyokat a parkolóban, hogy mit keres egy "sötét alak" hepimíllel a kezében és miért vigyorog ennyire XD
Végül szerencsésen és egyben átértem, leültünk enni közben benyomtuk Gazettéket~
Inazma rock fes *__________________________* mondanom sem kell, HD felbontás és nagyképernyős TV ♥
aztán random más videók, köztük RCE backstage, aztán asszem a koncertet is végignéztük. Közben persze az elmaradhatatlan mindent végigkommentelek, mindenen röhögünk, mindent egyszerre veszünk észre (pl Kai mögött mikor egyszercsak, mint virág a földből, kinőtt egy staff tag X'D) meg persze ami eszembe jutott minden hülyeség, sorra ömlött belőlem XD tegyük hozzá valszeg csendesebb lett volna a nap, ha előtte alszom pár órát, de arra nem került sor :'D így deal with it XD

más: mert megint nem azt csinálom, amit kellene XD vagyis tanulni... kellene... de én animéket nézek XD
amiket mostanában nézek:
- Durarara! -mert még sosem jutottam el odáig, hogy végignézzem XD pedig~ *____*
awkward moment amikor 0 13. rész közepén ÚJRA rájövök, hogy Izaya hangja HiroC és elkezdek vinnyogni, hogy OnoD-t és HiroC-t megint összerakták egy animébe XD lassan listát írok seiyuu párosokról, akik sokszor bukkannak fel ugyanabban az animében/drama cd-ben. sose lenne vége a listának azt hiszem X'D
- Brave 10 -hetente várok az új részre, türelmesen XD a mostanin már nagyon szenvedtem, folytak a könnyeim a röhögéstől XD nemtom hogy csak nekem vicces-e az anime, vagy másnak is, de én kockásra röhögöm tőle a hasam :'D
- Shin Prince of Tennis -OMG~ az első sorozatot is imádtam, amikor pár éve néztem, leginkább fengörlködtem azon is XD mást nem tudok sajnálom u__u deal with it. mondjuk az nem volt olyan durva, mint néhány japán zenész esetében, leginkább ott ért véget, hogy minden apró poénon meg Inui drink jeleneten vinnyogtam, végigkommenteltem minden jelenetet, stb...
most meg hetente, mikor kijön az új rész és leülök megnézni, visszajönnek az emlékek a szereplőkről és örülök, hogy egyedül nézem a szobámban, mert ha valaki más is itt nézné velem, szerintem fél perc után (vagy hamarabb XD az OP-t áttekerem mondjuk XD) fejét fogva menne ki a szobámból X'D annyira nem tudok semmit nyugton és csöndben megnézni :'D ennél kb annyit lehet hallani a szobámból (ha vki hallgatózna XD szerencsére éjjel midnenki alszik én meg csendben beszélek XD) hogy "neeeeeeeeee neeeeeeeeeeee miért csinálod ezt? miééért? necsináld mááááár XD OMGOMGOMG ezmiez?!? muhaha Echizen~ OMGOMG" közben vagy nagyon röhögök, vagy mint a múlt heti rész esetében drámáztam egy sort, hogy miazhogy Eiji és Oishi egymás ellen kellett hogy játsszanak, aztán most meg Tezuka és Kaidoh D: szóval végig drámáztam meg minden :'D deal with it

asszem túl sokat mondom mostanában h deal with it XD na mindegy.

ennyi voltam mára, lehet aludnom kéne XD reggel még be kell mennem a suliba jegybeírni, a filológiát :'D 4es lett~ muhaha~ XD aztán beugrok még 1-2 helyre és leülök tanulni, mert közeleg a hétfő és az alapvizsga UV :'D sztem esélytelen, hogy átmegyek, de azért hátha XD nagyon nem megy nekem ebben a vizsgaidőszakban ez a tnaulás, mert szinte semmi nem marad meg a fejemben amit elolvasok, hát még akkor az a sok nyelvtan példákkal meg a kanjik és a szómagyarázatok :'D asszem nem stresszelem most magam, majd jövőre újra megyek XD

na bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése