2010. augusztus 3., kedd

~ átköltözés ~

Na, akkor konbanwa minna~

ide költöztem át :'D

régi blogom

új blogom

összesen annyi változás történt, hogy a fanfices blogomhoz másik címet csináltam, és mivel amin a sima blogom volt, azt a címet már nem igazán használom, max megnézem néhánynaponta az odaérkezett mailjeimet, de pl az msnem is az új címen van, meg minden más. szóval praktikus és lusta okokból úgy döntöttem, hogy akkor már legyen minden egy helyen, így került át a blogom is ugyanarra a címre, mint a fanficek :'D

aki a régi blogomon volt fent, és továbbra is szeretne rendszeres olvasóm lenni, az jöhet :'D bár tapasztalat, hogy néhány emberen kívül nem olvasta senki sem eddig, kommenteket meg végképp nem hagytak, szóval nem történt nagy változás :'D

szal üdv itt ^^

u.i.: új bloghoz új fejléc is dukál :'D szóval üdv újra drága uram *w* Hitsugi X3

3 megjegyzés:

  1. Akkor majd ezután igyekszünk többet kommentelni. :3
    Vagyis, én igyekszem.:3

    VálaszTörlés
  2. Ez a sablon jobban tetszik mint az előző. :) És írjáááál sokat. :D

    VálaszTörlés
  3. köszi és köszi ^^

    jó, mondjuk nem tudom, miért várom el a kommenteket, mikor jó magam se szoktam szinte sose másoknál kommentelni ^^"

    a sablont meg csak nézegettem az új sablonizével és ez ment a legjobban az egészhez. pedig voltak még jók, csak nagyon elütött az egész a fejléctől XD bár most másik fejlécen gondolkodom, mert ezt csak 5 perc alatt vágtam össze ^^"

    VálaszTörlés