2010. augusztus 31., kedd

~ Ennek is vége ~

Mármint az augusztusnak :'D
És egy csodás esővel zárult az idei nyár :'D mondhatom, mennyire szeretem az esőt -__-;

Max bentről a szobából nézve, amíg ki nem kell mennem XD


DE!


Megvettem a Despa koncertre a jegyet *w* *ujjong és lobogtatja a jegyét*


Meg voltam Doával Japán könyvtárban is, és el lehetett hozni ingyen könyveklet, amiket töröltek az archívumból. El is hoztam 3-at :'D meg egy klasszikus zenei magazint is.

Még majd a héten visszanézek sztem csütörtökön valamikor, mert még 'selejteznek' ki könyveket meg magazinokat, és hátha lesz még valami érdekes *w*

A Shakespeare-s könyv ígéretesnek tűnik *w* úúúúúúúúúgy szeretem *w*


na, ezzel megyek is XD


meglepetésnek a végére XDDDD *szenya deszü*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése