2010. augusztus 5., csütörtök

~ fééééééééééleeeeeeeeeek ;__; ~

Nem tudom, mi a f@szomvan ma az egész lakásban, de délután a lenti dekóder füstölt be, utána levittük az enyémet és az is o.o az előbb meg idefent zárlatos lett valszeg a hosszabbítóm, és ez kezd egyre ijesztőbb lenni, mert a feljáróban a lámpa is vibrál néha meg az asztali kislámpám is o.o és mindez a tegnapi vihar óta o.o valami itt nem stimmel és félek ;__;

szóval ha facebookon is eltűnök meg msnen is, főleg éjszakára, akkor szétment a lakásban az áramellátás. melegem van, de nem merem éjszakára a ventillátort bedugva hagyni o___o; inkább legyen melegem, minthogy kimenjen a másik hosszabbító is és felgyulladjon valami o.o
az a tegnapi vihar ijesztő volt és szerintem attó lett valami itthon az árammal, mert ugye miért is lenne kikapcsolva akármi is ilyenkor. -__-; oké, én mondjuk netbookról gépeztem de na o.o a lámpám be volt kapcsolva. meg egy kicsit a ventillátor is.
Az előbb meg megint rákezdett a csillárom is villogni, szóval most nem merek semmit bekapcsolni XD *sötétben gépel Töpszliről*
pedig én éjjel olvasni akartam, de sztem inkább alszom, ahhoz nem kell áram o.o

Szóval ha nem jelentkezek sehol sem, akkor nicns áram meg hasonlók XD

baii~

2 megjegyzés:

  1. vagyyyyyyyyyyyyyyy szellemek vannak nálatokXD

    VálaszTörlés
  2. épp azon gondolkoztam, hogy jasmine az O__O; de akkor legalább ne ijesztegessen ;_;


    amúgy valszeg a vihar miatt az utcában kiment a trafó és azért volt ez az egész a lakásban, meg a környéken még pár háznál XD

    VálaszTörlés