2010. augusztus 6., péntek

~ the GazettE - Chizuru PV original (?) version ~

Hogy original-e vagy sem, az teljesen mindegy XD

Szóval elkezdtem nézni a Chizuru pvjét, és olyan 2 percbe telt levonnom a következtetést, miszerint én ezt a változatát még nem láttam XD
Mert ugye volt egy változat az Apartment filmhez, és azt nyomatták, de nyílt titok volt, vagy csak én hittem azt XD , hogy van egy "origial" változat is, amit mai napig nem láttam, csak most XD jó, tudom, le vagyok maradva és nem vagyok már naprakész gazettóékkal kapcsolatban .__.
amúgy meg a Film bug II-n van rajta :'D



tessék :'D

amúgy apáim hihetetlenül jól néztek ki *w* *nyálcsorgató hülyefengörl*
meg a többiek is XD még végén kiderül rólam, hogy bukom az öltönyösökre XD *falatfejel*
szóval apáimnak és a többieknek is jól áll az öltöny *w*

3 megjegyzés:

  1. tegnap lj-n láttam valahol, de lusta voltam megnézni XD
    most végig néztem és tényleg nagyon jól áll nekik az öltöny ><"
    és chizuru *-*<3

    VálaszTörlés
  2. ú..oO Én eddig azt hittem, naprakész Gazetto fangirl vagyok, de akkor most rájöttem, hogy mégsem..oO"

    VálaszTörlés
  3. Chaser: hát nekem ez a verzió innen van meg, .avi fájl:
    http://www.mediafire.com/?5jcb04l7a1d
    és .vob fájl:
    http://www.mediafire.com/?c8b5uhuuivrk1w7

    szerintem jó minőségűek, szóval remélem segítettem ^^"

    VálaszTörlés