2010. augusztus 9., hétfő

~ R.I.P. Jasmine You ~

R.I.P. drága Jasmine You




szerettem volna pontban tegnap éjfélkor, de legalább ma reggel 7 körül, de sajnálatos módon nem tudtam.


Ugyanis szerda óta nincs netem, mert a szomszéd utcában belecsapott a villám a trafóba, és szétment a monitorom, a netem, a ruter, a nyomtató... meg 2 dekóder, de azokról kiderült, hogy végül semmi bajuk, de a netem nem jön be sehogysenem ;__;
Most unokahúgomtól netezek, és nem tudom, mikor leszek legközelebb, mert elvileg ma jöttek volna a netet megcsinálni, de hát nem jöttek ... Azért remélem, hogy minél hamarabb jönnek szerelni, mert idegesít, hogy nem tudok semmit se csinálni ;__;

Szóval aki el akar érni, az telefonon, aki nem tudja a számomat, az meg agy járt, majd ír mailt és a napokban válaszolok is rá :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése