2010. augusztus 20., péntek

~ Omedetou Tata-sama :'D ~

Omedetoooooou~ Tatának from Mokk :'D

Meg nekem is :'D
Csak én 21, Tata meg 31 lett... vagyis Japánban ő már annyi, én meg majd csak akkor leszek, amint 21-e lesz itthon is XD

Jha, amúgy utolsó Animestarsban Mokk cikk van :'D még nem ovlastam el, mert nem volt időm ^^"


Netem még mindig nincs rendesen, de remélem minél hamarabb les, mert idegesít, hogy nem tudom rendesen használni a gépemet ;__;

Amúgy meg szülinapomat megint egyedül töltöm, de most léegalább van mit olvasni XD *Egy páratlan nyáááááár~ XD Draco kikészít :'D*
Mert most tombol a Heripotter mániám :'D meg is vetettem anyámmal a Félvér herceget, amint megláttam, hogy van XD *most is az megy a tvben mögötte*

na, megyek is tovább :'D Bai~

2 megjegyzés:

  1. boldog szülcsit itt is!! : D
    SZKENNEKET MAJD KÉREK!! ezt látnom kell...
    tatsue gagának is boldog szülcsinapcsit mellesleg~
    zs.

    VálaszTörlés
  2. köszi itt is :'D
    szkennek hát. amíg nincs nyomtatóm, nehezen, de összefuthatunk és odaadom, bár sztem semmi érdekes nincs benne. XD

    VálaszTörlés