2011. augusztus 5., péntek

~ 274. Omedetou Réééka~ *w*

hát boldogot annak a kötsögnek XD mert szeressem, de akkoris az...

jóóóóó :'D dhög u__u ♥

Reikánál csak Koiki a nagyobb dhög u__u sikeresen belefutottam a blogján a képeibe és bvah XD *kihalt fengörl*



más: Aoi törölte a twitterét.... én nem fűznék hozzá semmit, csak azt, hogy hiányozni fog az a sok hülyeség, amivel állandóan telespammelte a twitteremet XD ♥
és optimistán állok a dologhoz. van annyira kocka, hogy vissza fog jönni idővel :'D ♥

7 megjegyzés:

  1. szerintem az első lerészegedésnél feljön twitterre és bepótolja a kimaradást.XD

    VálaszTörlés
  2. szerintem az első lerészegedése már akkor megtörtént, miután törölte XD Mert abból, hogy Hitsugi átment, tuti ivászat lett XD

    VálaszTörlés
  3. Jajj T_T *most örömében akkorát sikít, hogy az anyuja ferde szemmel néz rá*
    Először is... bocsi h ide írok, de egyszerűen úgy örülök, hogy rád találtam *-* Nem ismerjük egymást, én is csak tnap akadtam rá a blogodra, a régebbire, és kezdtem megijedni, hogy abbahagytad, de ma feljöttem a gépre(tnap telón vtam ><) és láttam, hogy végül is ne hagytad abba, hanem elköltöztél *megkönnyebbült*:D
    Azért írtam ezt a szép bevezetést, mert már egy évezrede(kicsit túlzásxD) keresek egy olyan embert itt Magyarországon, aki blogot is vezet, aki szereti a SID-et *-*
    Mikor tnap olvastam a régi blogodat azt hittem sírva fakadok *-* bocsi a lelkizésért, de annyira örülök, hogy végre látok egy olyan embert aki szereti Mao hangját, aki nem azzal heseget el, hogy azt se tom ki az T__T
    Nem tom miért írok ide egy kisregényt, de nagyon köszönöm, hogy rád lelhettem *-* asszem rendszeres olvasó leszek, ha nem bánod ^^
    Pápás ^^ *-* és bocsi ha zaklatásnak véled a szívkiöntésemet ><
    Ehhez a bejegyzéshez meg annyit fűzök, hogy én is sajnálom, hogy Aoi letörölte magát Twitterről :/ Azért a rajongók észhez térhetnének, ő is csak ember, nem tud mindent elviselni :(

    VálaszTörlés
  4. Hello és üdv itt ^^
    Tény és való, nem sokan ismerik itthon SIDéket, és kicsi szívem mindig örül, mikor találkozhatok más rajongókkal, akik együtt éreznek velem :D
    Jó olvasgatást, bár nem sok mindennel szolgálhatok, mert néha nagyon ellustulok vagy elfoglalom mással magam blogolás helyett XD SIDékről meg még annyit se szoktam utóbbi... régóta írni, mert elnézve kb kajákról írhatnék beszámolót, ahhoz meg nem igazán van kedvem :D Mao twitterétől meg agyf*szt kapok néha, de az a blogjától is megvolt :'D

    de ha igény van rá, szívesen irkálok róluk, akár itt, akár máshol, akár egy msn/skype csere után akár ott is :'D

    VálaszTörlés
  5. Öhm... Skypeon nem igazán szoktam lenni, de Msnen igen:D msn címem: gereblye13@hotmail.com
    Egy nagy fej, előtte egy cicafej a képem xD hogy tudd ki vagyok x"DDD
    Am felőlem ide is jöhet egy kis beszámoló néhanapján *-* mert sajnos olyan béna vagyok, hogy nem találok egy olyan oldalt ahol Mao blogját lefordítják *-* Japánul meg még nem tudok, sajna, pedig szeretnék megtanulni *-* :D
    Am miért kaptál agyf*szt a twitterétől? O.o :D
    Am láttam manapság nem frissíti a blogját xD elfoglalt emberke :D remélem jó lesz az új single-jük *-*

    VálaszTörlés
  6. msn felvéve ^^

    Mao twitterétől meg... néha elképesztő párbeszédekbe keveredik más zenészekkel és öröm nézni mit össze nem hülyéskednek XD meg néha olyan képeket kiposztol oda O___O; hát khm. XD Minap pl a gebe virgácsairól rakott ki képet...

    VálaszTörlés
  7. Jah az láttam is xD tud valamit az az ember x"DDD
    Jah és kösz h felvettél majd egyszer talán ütközünk x'D

    VálaszTörlés