2011. augusztus 19., péntek

~ 277. going back~

Ma volt egy elő aug. 20-i műsor a volt általános iskolámban, ahova rávettek, hogy elmenjek (de csak mert "a húgod is játszik" ... )
Nem volt rossz az a fél órás műsor, hallottam már jobbat is XD De megértem, még elég fiatalok, mivel szinte mindegyik általános iskolás, néhány gimissel megspékelve, akik "betanítják" a fiatalabbakat.
ők a hegedűsök, egy nagybőgőssel kiegészítve :D

A műsor után volt egy kis udvaron paprikáskrumplis-bográcsos vacsora a gyerekeknek, meg aki akart, annak. Én meg iszogattam a szénsavas szőlőlevemet XD
És csináltam pár képet unalmamban :'D

legyező és szőlőlé :'D

lábam, szőlőlé és az udvar fűje XD

egész érdekesen nőtte be a fű a betont :'D

lábam és a szőlőlé újra~
naplemente *w*

naplemente szép volt és sárga az ég *w*

Amúgy meg ígértek hidegtálat, mivel a kis koncert után a Malonyai kastélyban volt valami banzái, ahonnan hoztak volna át, de hát nem hoztak amíg mi ott voltunk XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése