2011. augusztus 9., kedd

~ 275. 2 éve...

... nélküled.

Én már túltettem magam az egészen rég, megbékéltem a tudattal, hogy nincs.

Ami viszont fáj, hogy még mai napig találkozom olyanokkal, akik leragadtak és csak szidni tudják a bandát/Masashit meg úgy mindenkit.
Pont tegnap láttam aszem kommentet valahol, hogy milyen dolog az, hogy új bandatag van és Jasmine már nem is számít a bandának, stb... csak kevésbé finom szavakkal. és mindez egy pár nappal ezelőtt íródhatott komment volt. hát erre nem tudok mit mondani, és nem is fogok.

1 megjegyzés:

  1. mi is tartottunk megemlékezést Jas-nak... és nekem is eszembe jutott, h basszus már 2 éve :S én am úgy vagyok vele, hogy tényleg nagyon örülök, amiért folytatni tudták, egyszerűen az újabb számaik azok, amik nem jönnek be, leszámítva a Masquerade-t *.* na de, nálam ez abszolút nem Masashi függő, sztem irtó aranyos ember és jól végzi a dolgát. most mi lett volna jobb, komolyan? ha feloszlanak, vagy egy Jasmine utánzattal zenélnek tovább? rájukseránts (: Ł

    VálaszTörlés